gigabyte x870 aorus elite wifi7 ethernet port als wifi niet actief

hudeck

Nieuw forumlid
hallo allemaal,

zit met een groot probleem dat mijn netwerk port op mijn moederbord geen verbinding maakt.
ook geen wifi verbinding tot stand komt.
dit moederbord is in december aangeschaft.

dit komt probleem komt al tijdens de installatie van windows naar boven!!!
Heb het internet al afgezocht en kom verschillende dingen tegen van bios settings tot stuurprogramma.
in de bios staat alles enabled.

ja heb wel met mijn laptop bedraad als via de wifi wel internetverbinding.

zelf bij gigabyte komt ik bij hun support niet verder.

ik ben radeloos en begin geïrriteerd te raken.

hoop dat jullie een idee hebben hoe ik dit kan oplossen en of andere het zelfde hebben meegemaakt en hoe ze het hebben opgelost.

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Heb je gekeken of je adapter wel staat ingeschakeld?

1.) Ga hiervoor naar configuratie scherm

2.) netwerk en internet titel aanklikken

3.) netwerk en deel centrum aanklikken

Aan de linker kant in het rijtje zie je wijzig adapter instellingen, klik daarop en kijk of het staat ingeschakeld. is dit niet het geval, dan moet je die inschakelen door rechtermuisknop te klikken en dan inschakelen. start je pc dan opnieuw op en kijk of je verbinding kan maken.

Ik probeer je te helpen en mee te denken!

Heb je gekeken of je adapter wel staat ingeschakeld?

1.) Ga hiervoor naar configuratie scherm

2.) netwerk en internet titel aanklikken

3.) netwerk en deel centrum aanklikken

Aan de linker kant in het rijtje zie je wijzig adapter instellingen, klik daarop en kijk of het staat ingeschakeld. is dit niet het geval, dan moet je die inschakelen door rechtermuisknop te klikken en dan inschakelen. start je pc dan opnieuw op en kijk of je verbinding kan maken.

Ik probeer je te helpen en mee te denken!
Hallo Beerus,

Als eerste bedankt voor het meedenken.
Heb inderdaad gecontroleerd of de adapter ingeschakeld staat.
Deze staat op “enabled”

Heb ook geprobeerd om de functie te “disable” en te herstarten en daarna weer op “enabled” gezet maar blijkt ook niet te werken.

Hmm.. ik ga even voor je surfen op internet. Ik hou je op de hoogte. kun je mij de specs opsturen? zie het graag tegemoet, zal het met een kleine 30 minuten bekijken of je al hebt gereageerd!

Hmm.. ik ga even voor je surfen op internet. Ik hou je op de hoogte. kun je mij de specs opsturen? zie het graag tegemoet, zal het met een kleine 30 minuten bekijken of je al hebt gereageerd!
Sorry voor de late reactie was zelf ook op het net aan het zoeken maar zover niks gevonden.

Dit is de specs van mijn setup

AMD Ryzen 9 - 7950X3D
Corsair DDR5 vengeance 2x16GB 6000
INNO3D 4080 super 3x
Gigabyte X870 Aorus Elite WiFi7
1 x M.2 - WD SN850X 1TB
2 x M.2 - Samsung 990 Pro 4TB
Arctic Cooling liquid freezer III 360 black
Seasonic Vertex GX-1000 PSU
Fractal Design North XL
Samsung LS49CG954SUXEN monitor

Terug