Goeie 1000 euro pc ?

ryan230

Nieuw forumlid
Yoo megekko forum! Ik had een vraagje. Ik ben 15 en wil me eerste pc gaan bouwen. Voor deze pc heb ik een budget van 1000 euro en ik heb er zelf een samengesteld, maar nog niet besteld. Ik zou graag als iemand dit ziet en kan reageren willen weten of deze pc een beetje goeie componenten heeft of dat er mogelijk nog iets aangepast zou kunnen worden. Dit is de pcpp voor de pc: https://nl.pcpartpicker.com/list/nH83b2 ja ik heb een wifi usb ookal heeft de moederbord wifi maar dit is alleen voor de wifi setup voor Windows aangezien het moederbord nog niet met wifidrivers. Ook heb ik de case prijs veranderd naar 65 want op alternatieve kost die 65 euro en is binnenkort weer op voorraad. Nog een ander ding ja de gpu prijs is veranderd naar 280 ookal kost die 300 want je krijgt een 20 euro giftcard bij deze aankoop dus dan kost die maar 280 euro! Ik zou het dus heel fijn vinden als iemand zou kunnen reageren en alvast dank voor de mensen die reageren !
Hier nog even de link los trouwens:

niks mis met je parts list. let wel op, dat de cpu koeler ruim 15cm hoog is. dit houd in dat de koeler 2cm ruimte over houd van het zijpaneel.

Terug
Bovenaan