• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Gpu

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nick
  • Startdatum Startdatum

Nick

Nieuw forumlid
Beste ,

Ik zoeke een GPU.
Ik heb nu de amd 5700xt evoke , waar ik sinds da aankoop problemen met heb .
Tegenwoordig valt mijn scherm uit met de no signal aanduiding.
Ik weet nog dat cod uitkwam en het 10 weken duurde voor ze een deftige driver hadden.
Screen freezes alom.
En nu elke Keer er een driver uitkomt zijn er problemen.
Nu met Warhammer, heb ik kunnen spelen.
Maar na de update loopt het spel vast.
Valt men monitor uit en krijg ik no signal melding.
Ik heb voordien altijd Nvidia gehad. Dus ik zoek nu terug een Nvidia.
Welke Zou een goede vervanging zijn?

Mvg Nick

Wat jammer dat jou gpu niet fijn werkt.
In welke resolutie wil jij gamen?
Een rtx 4070 rond 500 a 600 euro is goed voor 1080p high settings en 1440p low/mid settings wil je net wat hoger dan kan je een rtx 4070 ti of super halen wil jij 1440p high of 4K dan raad ik je een rtx 4080 aan

• Leuk
Waarderingen: Nick
Een rtx 4070 rond 500 a 600 euro is goed voor 1080p high settings en 1440p low/mid settings wil je net wat hoger dan kan je een rtx 4070 ti of super halen wil jij 1440p high of 4K dan raad ik je een rtx 4080 aan
Ik Ben uiteraard geen pro gamer , naar die resulotie dat jij voorstelt is toch zeker het minimum dat ik wil halen.
Bedankt voor je antwoord

Ik moet enkel kijken als hij in men case past .
Die evoke heeft nog 2 of 3 cm speling

Ik Ben uiteraard geen pro gamer , naar die resulotie dat jij voorstelt is toch zeker het minimum dat ik wil halen.
Bedankt voor je antwoord
Geen enkel probleem ik raad mensen altijd vanaf de 4070 aan.alles daaronder vindt ik niet zulke hele goede kaarten daarbij de 40 series hebben betere dlss.ik raad je aan op jou gewenste spellen+ rtx 4070,ti en super op youtube te gaan bekijken zodat jij weet met welke settings en welke resolutie jij welk fps kunt behalen als jij bijv: een monitor hebt van 160 hertz wil je het aller liefste dan jou fps in de game minimaal 160 fps behaalf om het meest uit je monitor te halen

Geen enkel probleem ik raad mensen altijd vanaf de 4070 aan.alles daaronder vindt ik niet zulke hele goede kaarten daarbij de 40 series hebben betere dlss.ik raad je aan op jou gewenste spellen+ rtx 4070,ti en super op youtube te gaan bekijken zodat jij weet met welke settings en welke resolutie jij welk fps kunt behalen als jij bijv: een monitor hebt van 160 hertz wil je het aller liefste dan jou fps in de game minimaal 160 fps behaalf om het meest uit je monitor te halen
Hoe kan ik zien of mijn moederbord compatible is met de gpu , ik heb nu een gigabyte b560 h3

Hoe kan ik zien of mijn moederbord compatible is met de gpu , ik heb nu een gigabyte b560 h3
Als jij ddr 4 of 5 hebt hoef je daar niet naar te kijken heb jij ddr3 dan is het pas handig om te kijken welke gddr versie jij hebt verstanding om de volgende punten te controleren 1 voeding heb jij genoeg vermogen en beschik je over de juiste kabels voor je nieuwe gpu
2 is mijn huidige kast groot genoeg voor de nieuwe gpu
3 is mijn cpu sterk genoeg voor de nieuwe gpu

Als jou cpu te zwak is voor de nieuwe gpu dan kan jij in games niet jou volledige gpu power gebruiken en dat is dat zonder voor de gpu waar je dan zoveel voor hebt betaald dan wil je hem voor de 100% gebruiken natuurlijk

Terug
Bovenaan