Graag advies nieuwe game-pc

Snacks

Nieuw forumlid

Bovenstaande winkelmand heb ik samengesteld voor een future-proof game-pc voor vader en zoon. Ik ben al in het bezit van een behuizing (https://www.thermaltake.com/divider-550-tg-ultra-mid-tower-chassis.html) en een monitor.

Budget is gelijk aan de winkelmand.

Concreet is de vraag of de componenten matchen met elkaar of dat er binnen dit budget betere toekomstbestendige keuzes zouden zijn?

Alvast dank voor een reactie!

Ik denk dat je het geheugen best aanpast naar deze ( klik hier ), is dezelfde maar ondersteunt ook AMD EXPO. De rest ziet er best OK uit. Waarvoor wordt de pc meestal gebruikt?

Dank voor de snelle reactie en advies over het geheugen. Ik had twee varianten in mijn wensenlijst staan en wist niet meer welke ik in eerste instantie nodig had. Logisch om voor de aanpassing te gaan om AMD EXPO ook te ondersteunen.

De PC zal in eerste instantie voor wat lichtere games via Steam gebruikt gaan worden, alleen vermoed ik, met enige zekerheid, dat mijn zoon, die relatief nieuw in de pc-game wereld is, daar in de komende tijd veel meer gebruik van zal maken. Vandaar voor nu een configuratie die in de toekomst ook qua performance benut zal gaan worden.

Terug
Bovenaan