Goede dag alle.
Ik heb momenteel struggels met mijn pc helaas door mijn vorige setup inc waterkooling is er sluiting geweest in mijn voeding hier door helaas veel schade opgelopen.
Na vervanging van de voeding heb ik besloten mijn waterkooling er uit te halen maar het bracht helaas meer.
Moederbord op de pci slot zag mijn Windows schijf niet meer dus een nieuwe pci 1tb en nieuw moederbord besteld.
Echter bleek daar ook mijn cpu bij overleden te zijn dus ja bijna een nieuwe pc.
Bij de nieuw cpu werd mij weer waterkooling geadviseerd dus heb ik besloten een gesloten systeem te nemen en niet meer rond de pc te gaan.
Maar nu klapt elke keer na 4 uur game me spel er uit frame rate klapt naar 23frames de kaart nu is een RTT 2070 oC 8 gaming.
Maar dit is het laatste gedeelte met mijn geheugen wat nog niet vervangen is.
Maar ik ben bang dat mijn videokaart ook een klap heeft gehad.
Welke zou u mijn adviseren dit is nu mijn setup.
Ik weet waarom als je het vervangt niet beter te gaan omdat ik er niet van uit ging mijn cpu kapot was
Asus rog strix b550 f gaming wifi 2
Pcie m.2 1tb 3000/3500 p3 crucial
AMD ryzen 9 5950x 3400 am4
Asus rog strix lc 3 360 argb lcd
2X Adata ddr4 16gb 3200-16 k2
Rog strix Rtx 2070 a8g gaming
Ik wil graag poe2 goed kunnen spelen.
Ik hoor graag van jullie.
Ik heb momenteel struggels met mijn pc helaas door mijn vorige setup inc waterkooling is er sluiting geweest in mijn voeding hier door helaas veel schade opgelopen.
Na vervanging van de voeding heb ik besloten mijn waterkooling er uit te halen maar het bracht helaas meer.
Moederbord op de pci slot zag mijn Windows schijf niet meer dus een nieuwe pci 1tb en nieuw moederbord besteld.
Echter bleek daar ook mijn cpu bij overleden te zijn dus ja bijna een nieuwe pc.
Bij de nieuw cpu werd mij weer waterkooling geadviseerd dus heb ik besloten een gesloten systeem te nemen en niet meer rond de pc te gaan.
Maar nu klapt elke keer na 4 uur game me spel er uit frame rate klapt naar 23frames de kaart nu is een RTT 2070 oC 8 gaming.
Maar dit is het laatste gedeelte met mijn geheugen wat nog niet vervangen is.
Maar ik ben bang dat mijn videokaart ook een klap heeft gehad.
Welke zou u mijn adviseren dit is nu mijn setup.
Ik weet waarom als je het vervangt niet beter te gaan omdat ik er niet van uit ging mijn cpu kapot was
Asus rog strix b550 f gaming wifi 2
Pcie m.2 1tb 3000/3500 p3 crucial
AMD ryzen 9 5950x 3400 am4
Asus rog strix lc 3 360 argb lcd
2X Adata ddr4 16gb 3200-16 k2
Rog strix Rtx 2070 a8g gaming
Ik wil graag poe2 goed kunnen spelen.
Ik hoor graag van jullie.