• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

grafische kaart werkt niet goed.

lau

Nieuw forumlid
hallo mede mensen,
voor grafische kaart gebruik ik de:
powercolor HELLHOUND AMD Radeon RX 7900 GRE 16GB
maar hij draait echt slecht, in het begin kon ik ieder spel aan. maar na een maand begon hij heel slecht te draaien en kon ik niet veel fps meer halen, en moest ik ieder spel zijn settings op het laagste zetten.
zou iemand weten waarom dit zo is, en/of ik zelf hier iets aan kan doen om dit te verbeteren.
alle drivers zijn geüpgraded, ik gebruik windows 11.

alvast bedankt voor jullie hulp.

misschien eens proberen om te wisselen van pci-express power cables. zouden er 4 bij moeten zitten. gebruik wel voor elke aansluiting een aparte pci express voedingskabel. dus niet met 1 kabel.

misschien eens proberen om te wisselen van pci-express power cables. zouden er 4 bij moeten zitten. gebruik wel voor elke aansluiting een aparte pci express voedingskabel. dus niet met 1 kabel.
heeft niet geholpen, denk dat het een probleem is met me kaart zelf, dus zal hem terug sturen en ijken wat ze zeggen. het zit nog in garantie dus beter zo dan zelf aan prutsen. toch bedankt voor te willen helpen

Terug
Bovenaan