Hyte Y70 Touchscreen

seydalima

Nieuw forumlid
IMG_0693.webpGoedemiddag iedereen,
Ik heb gisteren mijn pc opgehaald, alleen zit ik met een klein probleempje. De touchscreen op mijn case werkt niet en zodra ik de app open krijg ik deze melding wat ik heb bijgevoegd als foto.

Weet er iemand hoe ik dit kan fixen of waar het aan ligt?

Het kan zijn dat het scherm wat moeite heeft met het maken van een verbinding.
Het eerste wat ik zou proberen is: de kabels van de touch screen loshalen en opnieuw inpluggen. het zijn 3 kabels in totaal (zie gelinkte foto)

Een andere mogelijkheid is dat de display drivers niet helemaal lekker werken en dat er een error is in de device manager.
[1]
1737560564392.webp

Goedemiddag Seydalima,

Heb je toevallig wel het touch display met een videokabel aan je videokaart verbonden? Dit is wel nodig om er een display op te krijgen net zoals je normale monitor (of monitoren).

Groetjes,
Ties

De megekko store heeft alles inelkaar gezet, ik snap er namelijk niets van.. Het is ook 45 min rijden voor mij dus vind het ook een beetje sneu om de pc terug te brengen voor een fout die zij hebben gemaakt. Ze kunnen het ook niet zelfde dag maken dus heen en weer en dan nog eens heen en weer om het op te halen....

De megekko store heeft alles inelkaar gezet, ik snap er namelijk niets van.. Het is ook 45 min rijden voor mij dus vind het ook een beetje sneu om de pc terug te brengen voor een fout die zij hebben gemaakt. Ze kunnen het ook niet zelfde dag maken dus heen en weer en dan nog eens heen en weer om het op te halen....
De touchscreen werkt, je moet hem alleen verbinden met je videokaart zoals je met je normale monitor doet. Er zit een kleine kabel (displayport dacht ik) meegeleverd met de pc. Het schermpje werkt niet draadloos, je moet hem verbinden met je videokaart (dus ook niet in de pc, aan de buitenkant echt).

Terug
Bovenaan