Hallo allemaal. Ik ga een etappes mijn eigen computer pc desktop bouwen, voor fotografie, videobewerking en 3d ontwerpen.
Ik kreeg berichtje van megekko om mijn vragen op het forum te plaatsen
En nu nog een vraagje, zie bijlage, kan iemand mij het verschil uitleggen etc vanaf Modulair tot en met 4+4 pins cpu power . Dat is van de voeding Pure Power 12 M 850W PSU / PC voeding
Er wordt windows 11 opgeinstalleerd. Bij deze mijn vragen, Hopelijk krijg ik positieve berichten
Ik kreeg berichtje van megekko om mijn vragen op het forum te plaatsen
- Als eerst kan ik ook een andere koelpasta kopen, in plaats van de de be quiet! DC2 PRO
- Ik zelf wil gaan voor een be quiet! Pure Base 500 FX Behuizing, zijn er ook koppelstukken zodat de draden niet te kort zijn van de voeding. Als het goed zitten de ventilatoren al in de kast, de voeding niet
- Voor de rest wil ik gelijk gaan voor een goede voeding be quiet! Pure Power 12 M 850W PSU / PC voeding
- USB 3 en de geluid boven in de kast, kan ik die verbinden aan het moederbord
- Hoeveel ssd harde schrijven kunnen erin in de behuizing
- Vermoedelijk wil ik er eerst graag een WD Red SA500 2TB 2.5" SSD en daarna elke jaar eentje erbij kopen
- Wat is het verschil ssd met rood, blauw en groen van Western Digital =, is dat veel of weinig
- Ik begin met de buitenkant kast te upgraden met de ssd kaart, daarna videokaart etc
- Er komt in de kast eerst een Processor AMD Ryzen 5 3600 32 gb ddr4 en het socket AM4
- Moederbord is nu B 450M gaming
- En kan een pci slot bijvoorbeeld weer dicht, als het moederbord eruit gaat, als men een nieuw moederbord erin zet met processor
- Als cooler wil ik deze kopen be quiet! Pure Rock 2 FX Black - die heeft ook kleur licht en dat maakt het mooi
En nu nog een vraagje, zie bijlage, kan iemand mij het verschil uitleggen etc vanaf Modulair tot en met 4+4 pins cpu power . Dat is van de voeding Pure Power 12 M 850W PSU / PC voeding
Er wordt windows 11 opgeinstalleerd. Bij deze mijn vragen, Hopelijk krijg ik positieve berichten