• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Ip-Camera

GeertB

Nieuw forumlid
Kan er mij iemand zeggen welke ip-camera’s (te koop bij Megekko) kunnen werken met de app ycc365plus of smartlife (apple)
 
Hoi Geert,

Wat is de reden dat je specifiek een camera zoekt die een van die 2 apps moet ondersteunen? Aangezien ycc365plus gemiddeld 2,6 sterren heeft en alle recente reviews maar 1 ster geven lijkt mij dit geen goed idee.
De Smartlife app vind ik vooral in het chinees, die hun eigen chinese producten ondersteunen.
 
Beste, bedankt voor het antwoord. De reden is dat ik ook andere dingen heb die met deze apps reeds werken.
Weet jij een app waar ik alles mee kan bedienen (deursensor / ip camera's / led verlichting /...)
 
Beste, bedankt voor het antwoord. De reden is dat ik ook andere dingen heb die met deze apps reeds werken.
Weet jij een app waar ik alles mee kan bedienen (deursensor / ip camera's / led verlichting /...)

Kan met meerdere apps

google home
apple home kit
homey
zelf een home assistant servertje opzetten met een raspberry pi

zelf heb ik lampen van Govee / Phillipse hue / ikea tradfi

en deze bedien ik allemaal via home assistant

daarnaast kan je heel makkelijk door middel van Home assistant en een MQTT ontvanger ook andere producten koppelen.

er is sinds de laatste jaren zo veel mogelijk.
in mijn woonkamer staat een google nest die met het commando (Hey google, laat de camera bij voordeur zien) meteen de camera beelden toont
 
als ik bvb dit koop...
Daar spreken ze enkel van een Tapo App....
Kijk hier eens naar


 
Terug
Bovenaan