• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Lian Li STRIMER Plus V2 24-Pin

bram 007

Nieuw forumlid
Beste in heb de

Lian Li STRIMER Plus 24-Pin​

Lian li strimer plus 8 pin

maar de verlichting daarvan werkt niet allebij tegelijk

Wat moet ik doen zodat die allebij tegelijk werken Ik kreeg een klein bakje erbij iets wat je bij die cabelt krijgt 1 in totaal voor de 2

Dus wat moet ik doen of kopen wat is het juiste ding da ik moet bijkopen
 
Hallo Bram007,

Het zou kunnen dat de kabel van de Strimer naar de hub in de verkeerde poort is aangesloten.
Hoewel de connectors op de hub er fysiek hetzelfde uitzien, verschilt de interne communicatie.

Als je de Strimer op de verkeerde poort aansluit, werkt één van de verbindingen wel, maar de andere niet.
Bekijk de onderstaande foto voor meer informatie.

1723449563223.webp
 
Danku die Liam mi cabels werken eindelijk tegelijk na 3 maand dankuwel heeft u ook nog enig idee of ik de led kleuren van men ram sticks kan veranderen anders is dat het enige dat een ander kleur heeft ik moet ofwel die rap sticks vab kleur kunnen veranderen of weo mijn grafich kaart amd radeon rx 7800 xt 16 gb gd red devil
Ik denk niet dat ik die kleur kzn veranderen door zijn naam als red devil maar die ram kaartjes weet u if ik die kan veranderen de naam is corsair ddr5 vengeance rgb 2x 16 gb 6000 geheugenmod
heeft iemand een idee ?


20240812_164220.webp
 
Hy nog iets ik heb de corsair ddr5 6000 rgb
Maar dat getal is niet 6000 in mijn instellingen maar 4800 en hoger gaat die niet ook niet in de bios ik snap ni hoe ik dat moeten veranderen
Danku alvast
 
Terug
Bovenaan