• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Mijn Fractal North Creative Workstation (Leugen, gewoon een game pc maar dat weet de belastingdienst niet)

Eerste keer dat ik hier iets plaats maar met trots presenteer ik hier mijn nieuwe werk/game pc. en setup.

Al sinds ik die North case zag bij release zat ik al zenuwtrekkend te zweten om een nieuwe pc te bouwen, tot eindelijk een paar weken terug die nieuwe amd chippies lanceerde leek het mij het ideale moment om te upgraden van mijn 9e gen i5 en 2070s pc. Wat nogsteeds een prima pc is voor 1440p gamen maar toch te kort kwam voor die cpu sleurpende adobe rotzooi.
Dus hierbij de specs voor mijn droom buildje.
CPU: AMD Ryzen 9 9950X
GPU: ASUS Pro Art 4070 super duper
MOBO: ROG Strix B650 E-E
RAM: Corsair vengeance 64Gb 6000mhz (RGB voor extra fps) 2 dimms 32gb
CPU Cooler: Coolermaster Masterliquid 360 ion (ziet er tof uit en koelt goed, software heeft alleen meer bugs dan wat je onder een grote steen vind)
PSU: Coolermaster 850 MWE Gold v2
Opslag: een kingston m.2 1tb en een 1tb samsung 2,5'' ssd
Fans: 3x mobius rgb van de cpu cooler en 3x ll120 van corsair (uit mijn vorige build getrokken)

Benieuwd wat jullie er van vinden :)
 

Bijlagen

  • megekko1.webp
    megekko1.webp
    81 KB · Weergaven: 11
  • megekko3.webp
    megekko3.webp
    28 KB · Weergaven: 11
  • megekko4.webp
    megekko4.webp
    82,4 KB · Weergaven: 11
Terug
Bovenaan