• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Monitor keuze nog niet gevonden..

Drito

Nieuw forumlid
Beste allemaal,

Ik ben aan het twijfelen tussen een aantal monitoren. Ik heb al eens nagevraagd bij de facebook pagina. Maar het blijkt toch erg moeilijk te zijn..

Wat bij mij past en waar ik opzoek naar ben:
Momenteel heb ik een 1920x1080 60hz monitor aangesloten om mijn NVIDIA 2070 super videokaart. Ik merk de laatste tijd dat mijn motitoor hakt terwijl ik een snelle beweging maakt. Of dit aan mijn video kaart ligt of mijn monitor? Geen idee!.. Ik zat sws te denken aan een nieuwe monitor en videokaart, deze heb ik namelijk toch al een tijdje. Tijd voor iets nieuws en snellers!!

Verder opzoek naar een monitor 27 inch prijsklasse max 250eur en graag met een arm die zich vertical kan bewegen. Ik wil gaten in de muur voorkomen.. ;)

Hoor graag van jullie!

ps. Zie mijn profiel voor verdere gamepc specs

Groet,
Drito
 
Laatst bewerkt:
Met een 2070 zou je zeker op full-HD resolutie geen problemen moeten hebben, als je wil upgraden zou ik een quad-hd monitor kiezen, je profiteert dan niet alleen van een groter scherm maar ook van extra beeldoppervlakte.

In je budget van 250 euro passen er behoorlijk veel, maar als je ook hoogte verstelling wenst dan is deze Gigabyte onverslaanbaar qua prijs/prestaties.

 
Met een 2070 zou je zeker op full-HD resolutie geen problemen moeten hebben, als je wil upgraden zou ik een quad-hd monitor kiezen, je profiteert dan niet alleen van een groter scherm maar ook van extra beeldoppervlakte.

In je budget van 250 euro passen er behoorlijk veel, maar als je ook hoogte verstelling wenst dan is deze Gigabyte onverslaanbaar qua prijs/prestaties.

Bedankt voor de tip!
 
Terug
Bovenaan