mycloud windows 11?

migchiel

Member
hallo tijd geleden dat ik hier was
nu heb ik even een vraag
ik heb op dit moment een wd mycloud NAS een hele oude, die de laatste tijd op windows 11 steeds moeilijker wordt om te configureren hij had al moeite met windows 10 maar dat kon ik oplossen. ik heb nog acces (op windows 11) via de web browser en via de mediaserver maar gewone data pompen naar mappen op de NAS en visa versa is niet meer mogelijk. Het wordt steeds lastiger en lastiger om nu weer de instellingen te vinden die blijvend werken. dus ik zit er aan te denken om een nieuwer model WD mycloud te kopen, mijn oude had al geen remote acces meer en er zijn geen update voor de software of firmware op deze oude nas dus feitelijk obsoleet. Hij werkt nog prima met MAC OS en ik krijg hem waarschijnlijk ook wel aan de praat onder linux maar windows 11 ??pfffff Dus mijn vraag is deze, als ik een jongere WD mycloud aanschaf is deze dan windows 11 geschikt ?? ik zoek een niet ingewikkelde storage via mijn router dus simpelweg netwerkdrives. waarvan ik mag verwachten dat ze op windows EN mac EN linux zullen werken zonder poespas. ik zoek dus niet iets waar ik nog drives in moet plaatsen echt een all in one solution. en niet via usb. veel TB heb ik niet nodig dus ik hoor graag jullie ervaringen, ook met ander merken die dezelfde soort all in one solutie bieden.

Terug
Bovenaan