Netwerk Camera's

Slakever

Forum Developer
Moderator
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar camera's voor in en rondom huis maar kom er door de vele opties niet aan uit wat nou de beste opties zijn kwa prijs / kwaliteit.
denk hierbij aan
deurbel, voorgevel, achtergevel, schuur.

mijn vereisten zijn.
  • Alle camera's kunnen bekabeld aangesloten worden (POE).
    met uitzondering van de deurbel, hier kan ik niet komen met een netwerkkabel. wel ligt er een deurbel voeding.
  • Er is geen cloud abbonement nodig voor het opslaan van beelden, beelden moeten opgeslagen kunnen worden op eventueel een interne SD kaart of een NAS die thuis staat.
  • Er MOET een integratie mogelijk zijn met Home Assistant.
  • Deurbel moet een losse chime hebben.
  • Het liefst allemaal van een merk / serie.
  • Nice to have : dat ze er een beetje stijlvol uit zien en dat je niet van die chunky lelijke dingen heb hangen 🙂

ik zou Dahua pakken color Night en de deurbel ook van Dahua kun je ook mooi schermpje voor krijgen is allemaal makkelijk te installeren en ook gebruiken vriendelijk je hoeft bv geen inlog aan te maken op de app tip voor de deurbel kijk eens of je de kabels van de oude bel heb zitten die kun je gebruiken voor een 2 kabel systeem deurbel

ik zou Dahua pakken color Night en de deurbel ook van Dahua kun je ook mooi schermpje voor krijgen is allemaal makkelijk te installeren en ook gebruiken vriendelijk je hoeft bv geen inlog aan te maken op de app tip voor de deurbel kijk eens of je de kabels van de oude bel heb zitten die kun je gebruiken voor een 2 kabel systeem deurbel
Ja, ik heb in de meterkast een transformator zitten waarvan een plus en min draad naar mijn deurkozijn gaan, hangt nu een simpel belletje van de gamma met een wireless chime.
Maar als ik het goed heb kan ik gewoon spanning op deze 2 draden zetten

Terug
Bovenaan