• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Nieuw moederbord

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Duma
  • Startdatum Startdatum

Duma

Member
Hallo allemaal,

Dus ik ben op zoek naar een beter moederbord wat wifi,7.1 geluid en rgb connector heeft etc.
Ik zit dus bij de AMD X670 varianten te kijken.

Als ik het goed lees kan hier dus niet de nieuwe AMD Ryzen 9 9th gen in?

Alvast bedankt
 
Dat kan wel, mits je een BIOS update uitvoert.
Nou eigenlijk gaat het me om de informatie die steeds anders lijkt te zijn.

Als je het moederbord opzoekt staat er
AMD Socket AM5:Supports AMD Ryzen™ 7000 Series / Ryzen™ 8000 / Ryzen™ 9000 Series Processors

Bij Megekko staat er
Compatibele processors AMD RyzenTM 5, AMD Ryzen 7 7th Gen, AMD Ryzen 9 7th Gen

En dat is bij elk moederbord als je als chipset AMD X670 kiest.
Als je telkens twee verschillende informaties hebt word dat nogal verwarrend.
 
Ja ik ga toch mooi even wachten want schijnt dat windows 11 een probleem veroorzaakt ivm de 9 series.
Maar voor deze pc moet ik echt wel een beter cpu hebben.
De Ryzen 8500G trekt het niet met de gpu met somminge games als ik op bv ultra speel.
Krijg soms dan een complete vastloper van heel de pc en moet via de knop uit en aan zetten loll
 
Ja ik ga toch mooi even wachten want schijnt dat windows 11 een probleem veroorzaakt ivm de 9 series.
Maar voor deze pc moet ik echt wel een beter cpu hebben.
De Ryzen 8500G trekt het niet met de gpu met somminge games als ik op bv ultra speel.
Krijg soms dan een complete vastloper van heel de pc en moet via de knop uit en aan zetten loll
Ik heb geen Windows 11 problemen ervaren i.c.m. een Ryzen 5 9600X + Ryzen 9 9950X. Ik zou nog heel even wachten, gezien er ook X870/X870E-moederborden aankomen, hoewel het verschil tussen de 6xx-series en 8xx-series relatief klein zal zijn. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Duma
Terug
Bovenaan