• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Nieuwe gpu compatible?

• Onderwerp starter Onderwerp starter MassA
  • Startdatum Startdatum

MassA

Nieuw forumlid
Hoi gasten, ik heb een redelijk oude pc en heb m zelf gebouwd, zou heel graag me gpu willen upgraden. Zit nu een rx 5500 xt in (heel slecht) wat nu in me pc zit; cpu ryzen 5 5600x, ram 16gb. Moederbord b450 asus tuff gaming ofzo, 500wattage en 2tb gebeugen. Zou een van jullie mij een nieuwe videokaart kunnen aanraden rond de 300/350 euro. Die compatible is.

Haal er niet uit wat ik wil is heel outdated komt uit 2018 dus zou graag een nieuwe willen

Hoi gasten, ik heb een redelijk oude pc en heb m zelf gebouwd, zou heel graag me gpu willen upgraden. Zit nu een rx 5500 xt in (heel slecht) wat nu in me pc zit; cpu ryzen 5 5600x, ram 16gb. Moederbord b450 asus tuff gaming ofzo, 500wattage en 2tb gebeugen. Zou een van jullie mij een nieuwe videokaart kunnen aanraden rond de 300/350 euro. Die compatible is.
Hoi massa!

Ik denk dat de beste videokaart die ongeveer in je budget past een 4060ti is.
Hij zit iets boven je budget, maar hij is nu afgeprijsd, is aanzienlijk sneller dan de normale 4060, en je krijgt er ook nog eens een gratis game bij!

Deze past hoogstwaarschijnlijk gewoon in je kast (hier moet je zelf nog wel even naar kijken, want ik weet niet welke kast je hebt) en je kunt ook gewoon nog je huidige 500w voeding gebruiken!

Zorg wel dat je voordat je de kaart gaat vervangen eerst de AMD drivers verwijdert met DDU en na installatie de Nvidia drivers installeert.

Succes!

Terug
Bovenaan