• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Nieuwe ssd nvme toegevoegd en een waterkoeling van deepcool

chef T

Nieuw forumlid
Goedenavond,




Systeem info
Windows 11 pro 64 bit
Asrock B550m pro4
Cpu Ryzen 5/3600
Gpu rx7900 gre 16gb
4 x 16gb ddr4 3600mhz vipersteel legend
2 x sata 250gb 1 x m2-2 480gb
1x nieuwe schijf Kingston kc3000 1tb nvme
Een simpele 750 watt voeding


Ik heb sinds 2 dagen nieuwe waterkoeling van deepcool. En een nieuwe ssd nvme schijf 1tb.

Allemaal vervangen computer wilt niet aan. Ik zie lampjes branden op het moeder, van de boot, dram, cpu en vga maar niet allemaal tegelijkertijd ze knipperen een beetje en soms blijven rood zoals de boot en dram..???

Ik heb nog 2 normale ssd die zijn aangesloten op sata 1 en 2. Begreep dat er lanes worden uitgeschakeld 4/5/6
Omdat m2-2 dezelfde lanes gebruiken
 
Laatst bewerkt:
Probeer het eens zonder die nieuwe SSD.
Controleer of sluit alle stroomkabels opnieuw aan (CPU, moederbord, videokaart etc).
 
Ik heb inmiddels een nieuwe voeding besteld en getest met de videokaart.

Er is een probleem met 1 van de 2: 2 x 8 pins aansluiting voor de gpu 1 x 8 pins geeft geen problemen, maar doe ik ze er alle beiden in zoals het hoort treed er storing op de pc blijft in een loop hangen nog voordat ik het merk van het moeder zie taak die in een loop alle dans draaien en stopt het weer.

Dus ik ga de videokaart voor rma opsturen voor reparatie.
 
Terug
Bovenaan