Pcie kabel gezocht - Silverstone SST-DA850R-GMA 850W PSU

Shepard

Nieuw forumlid
Hallo,

Ik heb laatst de RX 9070 xt bestelt. Deze kaart heeft 3 x 8pins PCIe nodig. Bij mijn Silverstone SST-DA850R-GMA 850W PSU zat maar 1 pcie kabel. Ik zoek nu nog een extra kabel maar ik heb geen flauw idee hoe ik hieraan moet komen.

Ik heb nu meerdere PCIe kabels bestelt maar deze zijn allemaal niet compatibel met mijn PSU.

Kunnen jullie mij helpen?
Hoe kom ik aan een extra kabel en welke moet ik dan hebben?

Laatst bewerkt:
Als het goed is heeft je PSU wel genoeg om je videokaart te voorzien van stroom.
Volgens de specs van je PSU zou je 2 aparte PCI-e kabel erbij moeten krijgen met aan elke kabel 2 connectoren (dus 4 connectoren in totaal).
1765376300400.webp
Je kunt je vidoekaart dus aansluiten met die 2 meegeleverde kabels.
1 van de kabel gebruik je beide connectoren en bij de 2e kabel enkel maar 1.

Ja 3 aparte kabels is natuurlijk gewenst, maar dat kan op dit moment bij je huidige PSU niet.

Silverstone geeft ook aan op dit moment geen extre/vervangende kabels voor dit model te verkopen.
PP05-E en PP06 zijn kabel kits die Silverstone wel verkoopt, maar niet compatible zijn met je PSU.

Hopelijk schetst dit wat verduidelijking.

Zoals wouter hierboven, zou je voeding de nodige aansluitingen (incl. door-lus) moeten hebben voor de videokaart.

Daarbij nog wel het extra advies om geen andere merk kabels te gaan proberen i.c.m.. jouw Silverstone voeding, dit kan echt verkeerd aflopen.

Terug
Bovenaan