Goeiemiddag iedereen!
Ik heb een game pc met de volgende specs
Intel core i5 14400KF
RTX 4060 TI
16gb DDR5 RAM
1tb SSD
ik heb de laatste tijd performance issues
Hij is traag, veel fps drops etc etc
Nu heb ik mensen die ICT’ers zijn ernaar laten kijken, die hebben geen idee
Hardware check geeft ook aan dat er niks aan de hand is maar ik krijg de performance van toen ik hem net uit de doos haalde niet terug,
Om voorbeeld te geven
F1 25, toen ik hem net uit de doos haalde 200+ fps met settings op ultra max, nu haal ik op medium met geluk 100 fps en heb ik framedrops
Asseto corsa, nieuw 500 fps, nu haal ik 110 a 120
Ik heb de pc helemaal naar fabrieksinstellingen gezet, heeft niks geholpen, wie weet wat ik moet doen om dit te verhelpen?
Alle drivers zijn up to date, nvidia DLSS kan ik soms wel en soms niet gebruiken, geen idee wat dat ook is
Hopelijk heeft 1 van jullie antwoord op wat ik moet doen!
Alvast bedankt!
Ik heb een game pc met de volgende specs
Intel core i5 14400KF
RTX 4060 TI
16gb DDR5 RAM
1tb SSD
ik heb de laatste tijd performance issues
Hij is traag, veel fps drops etc etc
Nu heb ik mensen die ICT’ers zijn ernaar laten kijken, die hebben geen idee
Hardware check geeft ook aan dat er niks aan de hand is maar ik krijg de performance van toen ik hem net uit de doos haalde niet terug,
Om voorbeeld te geven
F1 25, toen ik hem net uit de doos haalde 200+ fps met settings op ultra max, nu haal ik op medium met geluk 100 fps en heb ik framedrops
Asseto corsa, nieuw 500 fps, nu haal ik 110 a 120
Ik heb de pc helemaal naar fabrieksinstellingen gezet, heeft niks geholpen, wie weet wat ik moet doen om dit te verhelpen?
Alle drivers zijn up to date, nvidia DLSS kan ik soms wel en soms niet gebruiken, geen idee wat dat ook is
Hopelijk heeft 1 van jullie antwoord op wat ik moet doen!
Alvast bedankt!