Portable SSD Kingston XS2000

Leentje

Nieuw forumlid
Hallo,
Heb sinds 2 dagen problemen met de externe ssd schijf. Het is een Kingston XS2000 Portable ssd schijf. Ik ga het zo goed mogelijk proberen uit te leggen.

Mijn probleem is als volgt: Ik wou recente foto’s uploaden op de ssd schijf dus ik steek ze in een usb poort en de schijf opent zich op de pc, ik begin mijn foto’s over te zetten naar de ssd schijf en plots staat alles stil en komt er boven te staan’ verkenner reageert niet’, dus ik wacht even maar naar een kwartiertje was er nog niets veranderd en toen ik klikte op het kruisje om de pagina te sluiten werd alles in een keer wit en komt er onder te staan het het usb-apparaat niet wordt herkent en dat deze een storing veroorzaakt heeft. Ik kon de ssd schijf niet meer via de normale manier afsluiten dus heb ik de ssd schijf verwijderd uit de usb poort

Heb toen wat opgezocht op internet wat ik hieraan kon doen en heb toen de schijf weer aangesloten op de pc en gekeken of ze in het apparaatbeheer bij de schrijfstations stond, wat dus wel het geval is, heb toen geklikt op stuurprogramma bijwerken maar de laatste update was geïnstalleerd, dus ik ga kijken op de ssd schijf en ik kan wel kijken in de mappen die er opstaan maar ik kan er niets bij opzetten of op de schijf zelf iets verplaatsen want dat loopt alles weer vast en kan ik niks meer doen dan de schijf weer uit trekken.

Heb toen naar Megekko geschreven en die hebben me ook deze link gegeven dus kom ik hier eerst aankloppen voor hulp en misschien vind ik hier wel de oplossing dus als er iemand me hier mee kan helpen zou ik heel erg dankbaar zijn.

Alvast bedankt

Leentje

Terug
Bovenaan