Hi,
Ik heb tijdje geleden een nieuwe pc gebouwd. Het bouwen ging vlot, echter liep ik daarna tegen opstart issues aan. Soms wou de pc niet opstarten. Alle aansluitingen 3x gecheckt en na opnieuw dicht schroeven helaas nog steeds issues. Na af en toe kabels (stroom en/of usb/hmdi) achter de pc los te maken of simpelweg de stekkerblok aan en uit te zetten deed hij het ineens. En eenmaal aan werkte alles prima.
Echter gaat hij nu helemaal niet meer aan. Ik ben een beetje radeloos en snap niet wat er aan de hand is. Kan iemand mij helpen?
Onderdelen:
Gpu - Asus prime radeon rx9070 xt
Cpu - ProAMD r7 9700x
Werkgeheugen - 2x corsair ddr5 32gb
Cooler - Be quiet pure rock pro 3
Ssd - Samsung 990 pro 2tb ssd
Voeding - Coolermaster mwe gold 850
Moederbord - Gigabyte b650 gading x ax v2
Case - Msi mag forge 320r airflow
Ik heb tijdje geleden een nieuwe pc gebouwd. Het bouwen ging vlot, echter liep ik daarna tegen opstart issues aan. Soms wou de pc niet opstarten. Alle aansluitingen 3x gecheckt en na opnieuw dicht schroeven helaas nog steeds issues. Na af en toe kabels (stroom en/of usb/hmdi) achter de pc los te maken of simpelweg de stekkerblok aan en uit te zetten deed hij het ineens. En eenmaal aan werkte alles prima.
Echter gaat hij nu helemaal niet meer aan. Ik ben een beetje radeloos en snap niet wat er aan de hand is. Kan iemand mij helpen?
Onderdelen:
Gpu - Asus prime radeon rx9070 xt
Cpu - ProAMD r7 9700x
Werkgeheugen - 2x corsair ddr5 32gb
Cooler - Be quiet pure rock pro 3
Ssd - Samsung 990 pro 2tb ssd
Voeding - Coolermaster mwe gold 850
Moederbord - Gigabyte b650 gading x ax v2
Case - Msi mag forge 320r airflow