Een jaar geleden heb ik een stel computer onderdelen bij jullie gekocht en onlangs werken deze niet meer zoals verwacht.Het gaat er in dit geval om een GPU(de AMD xfx 7600xt) die tijdends het gamen amper een hogere clocksnelheid wil bereiken dan 300MHz ipv de geadverteerde 1980MHz met een 100%GPU utelization te zien in Adrenaline.Dit resulteerd in veels te lage FPS dan dat ik verwacht in titels waarmee ik eerder geen problemen had. Allereerst dacht ik dat dit een driver issue was en heb een eerdere driver geïnstalleerd waarmee ik zeker wist dat dit geen probleem zou zijn alleen tevergeefs, ook met de oudere driver had ik last van dit probleem.Na een beetje stoeien met het probleem ben ik er achter gekomen dat wanneer ik in de Tuning tab van Adrenaline een manual overclock aan zet en dan de clocksnelheid op handmatig zet, dit apply en dan weer terug op automatische zet, de kaart dan ineens wel besluit om richting acceptabele clocksnelheden te gaan alleen is dit niet altijd stabiel en wil hij soms weer terug vallen naar de 300-400MHz.Wanneer dit gebeurt temperatuur van de kaart is kamer temperatuur en de powersupply van 650W zou ook voldoende moeten zijn om deze kaart prima te laten draaien.Nou heb ik aan jullie de vraag of dat dit een defect product is of dat er mogelijk iets anders aan de hand is wat ik zelf zou kunnen oplossen.