LegamiBuds
Nieuw forumlid
Toen ik mijn onderdelen voor mijn PC had bemachtigt ging ik ervan uit dat 32GB aan ram genoeg zou zijn voor nu. Echter door de programma's die ik gebruik en soms ook de hoeveelheid van deze tabbladen tegelijkertijd open te hebben wacht ik soms totdat het programma reageert. Hierdoor was ik benieuwd naar mijn mogelijkheden. Op dit moment heb ik namelijk 2x 16 GB ram en heb nog twee open slots voor meer. Gezien ik niet wil miss matchen en eigenlijk dezelfde ram sticks wil maar deze nu zo goed als nergens meer verkrijgbaar zijn was ik benieuwd naar mijn opties.
Mijn huidige ram is (crucial ballistix bl2k 16g32c16u4w 3200 mhz ddr4 ram - in wit) die ik het liefst nog is zou kopen zodat ik op 4x16 GB en 64GB ram zit. Gezien dit mijn eerst eigen PC built was heb ik veel tijd besteed dat het allemaal op elkaar zou aansluiten en ook esthetisch aan mijn wensen voldeed. Hierdoor was ik benieuwd of het daardoor verstandiger zou zijn proberen dit type ram toch ergens online te bemachtigen of het vervangen van deze met een andere set (van totaal 64GB, kan natuurlijk ook 2x32GB) zodat deze wel met elkaar matcht.
Mijn huidige ram is (crucial ballistix bl2k 16g32c16u4w 3200 mhz ddr4 ram - in wit) die ik het liefst nog is zou kopen zodat ik op 4x16 GB en 64GB ram zit. Gezien dit mijn eerst eigen PC built was heb ik veel tijd besteed dat het allemaal op elkaar zou aansluiten en ook esthetisch aan mijn wensen voldeed. Hierdoor was ik benieuwd of het daardoor verstandiger zou zijn proberen dit type ram toch ergens online te bemachtigen of het vervangen van deze met een andere set (van totaal 64GB, kan natuurlijk ook 2x32GB) zodat deze wel met elkaar matcht.