• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Rate or Roast Cybergang

Mooie set-up, vind die color scheme altijd wel mooi om te zien. Beetje Miami Vice/Vaporwave idee.
Zijn die Lian Li UNI FAN SL-INF voor een gedeelte reverse blades?
 
Mooie set-up, vind die color scheme altijd wel mooi om te zien. Beetje Miami Vice/Vaporwave idee.
Zijn die Lian Li UNI FAN SL-INF voor een gedeelte reverse blades?
Dankjewel en de fans onder en aan de zijkant zijn reverse(6x) boven en achterkant normaal (4x)
 
Echt een mooie PC build! Maar wat heb je nou van Sony op je bureau liggen? Is dat een receiver? Of is het nog een DVD speler :LOL:?
 
Echt een mooie PC build! Maar wat heb je nou van Sony op je bureau liggen? Is dat een receiver? Of is het nog een DVD speler :LOL:?
Receiver voor me 7.1 moet nog naar de bouwmarkt dan hang ik hem onder de desk ipv erop echter nog geen tijd gehad daarvoor haha
 
2005 belde net en ze willen hun 16:9 aspect ratio terug 🫠
:LOL:

maar serieus mooie build, mooie kleuren ook zo 😁(y)
die mic heb ik zelf ook al jaren en nooit problemen mee gehad, erg goeie mic 👌
 
2005 belde net en ze willen hun 16:9 aspect ratio terug 🫠
:LOL:

maar serieus mooie build, mooie kleuren ook zo 😁(y)
die mic heb ik zelf ook al jaren en nooit problemen mee gehad, erg goeie mic 👌
Haha ja heb wel standaard displays wel in 1440p maar voor fps games wel het beste naar mijn mening dan

En de mic is zeker fijn ik heb hem via mijn mengpaneel gekoppeld voor snel schakelen als ik hem wil gebruiken deze wordt gebruikt voor push to talk en de mic in mijn headset gebruik ik voor discord en mijn game record die ik opneem in 1440p en 120 fps

en dankjewel de rgb van de ram was wel een hell icue maakte er steeds wat anders van naar 3 min dat de pc aanstond
 
Dankjewel,en het lijkt inderdaad alsof ik alleen maar exhaust heb.en dat is precies wat ik wilde ik heb best wat geld uitgegeven aan mijn fans voor onderandere de looks en heb 6x reverseblades fans erin die werken andersom en blijf ik de mooie kant zien ookal is het een intake fan20240724_074317.webp
 
Sjonge jonge
de ene build is mooier dan de ander.
Deze is cool om te zien al heb ik zelf niets met dat rgb gebeuren.
Dat je nu die videokaarten zo kunt plaatsen is wel erg gaaf.
 
Terug
Bovenaan