• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

reverse blade zijn deze om te draaien

migchiel

Member
Hallo allemaal

mijn build is bijna af hyte y60 white ;)

ik heb er nu een set corsairs fan in zitten op de zijkant en de rear fan, werkt verder prima maar ze zijn zwart helaas en ik kijk tegen de achterkant aan natuurlijk

ik zat er aan te denken deze te kopen

omdat deze reverse blade hebben (dat staat mooier) dit setje komt ook met controller
maar ik heb er maar twee nodig voor de zijkant.
de rear fan zou dan de andere kant op moeten draaien.
vraag is dus kan ik 1 van die fans ook de andere kant op laten draaien ? via software o.i.d ?? liefst speciaal de rear fan apart dus ?

of moet ik echt een losse normale fan erbij kopen ?

Ik koos voor dit setje omdat ik nu icue en lian li software moet draaien
en deze fans hebben temp screen ed erg mooi

het nadeel is wellicht wel dat deze een soort RGB aan de zijkant hebben die niet echt zichtbaar is.
Op mijn radiator zou deze enigzins weg valt achter de behuizing zie foto's
20241015_225701.webp

20241015_225631.webp
wat denken jullie ?

Laatst bewerkt:
Dat gaat helaas niet, de fan's draaien namelijk in dezelfde orientatie als ''normale'' casefans, echter zijn de fanblades aangepast. Het omdraaien van de fan rotatie is helaas niet mogelijk.

Dat gaat helaas niet, de fan's draaien namelijk in dezelfde orientatie als ''normale'' casefans, echter zijn de fanblades aangepast. Het omdraaien van de fan rotatie is helaas niet mogelijk.
Was ik al bang voor ik heb nu deze combinatie in gedachte https://www.megekko.nl/wl/P9HKWMQZ

die infintie hole is wel aardig naast mijn lian li cooler
ik heb niet nog meer LCD screen fans nodig
en ik had begrepen dat met een kleine mod je 3 fans ipv 2 fans kan plaatsen in de hyte y60 of dat er zelf een "bracket " voor beschikbaar is ?
mijn vraag gaat even over de single fan sluit deze nu ook aan op die controller? of is dit een apart header is er een single fan die past op de controller, of is dat niet nodig? ik heb al aardig wat pc build onder de knie maar als het op fans aankomt voel ik me echt een noob. met al die verschillende aansluitingen. Ik wil het deze keer goed doen. aangezien dit voorlopig mijn laatste build word (is mijn heilige voornemen :) misschien later nog een touchscreen :devilish:???? aaaaaargh ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan