migchiel
Member
Hallo allemaal
mijn build is bijna af hyte y60 white
ik heb er nu een set corsairs fan in zitten op de zijkant en de rear fan, werkt verder prima maar ze zijn zwart helaas en ik kijk tegen de achterkant aan natuurlijk
ik zat er aan te denken deze te kopen
omdat deze reverse blade hebben (dat staat mooier) dit setje komt ook met controller
maar ik heb er maar twee nodig voor de zijkant.
de rear fan zou dan de andere kant op moeten draaien.
vraag is dus kan ik 1 van die fans ook de andere kant op laten draaien ? via software o.i.d ?? liefst speciaal de rear fan apart dus ?
of moet ik echt een losse normale fan erbij kopen ?
Ik koos voor dit setje omdat ik nu icue en lian li software moet draaien
en deze fans hebben temp screen ed erg mooi
het nadeel is wellicht wel dat deze een soort RGB aan de zijkant hebben die niet echt zichtbaar is.
Op mijn radiator zou deze enigzins weg valt achter de behuizing zie foto's
wat denken jullie ?
mijn build is bijna af hyte y60 white
ik heb er nu een set corsairs fan in zitten op de zijkant en de rear fan, werkt verder prima maar ze zijn zwart helaas en ik kijk tegen de achterkant aan natuurlijk
ik zat er aan te denken deze te kopen
Megekko.nl - Lian Li UNI FAN TL LCD Series Reverse Blade 120mm 3-Pack Whi
Koop nu de Lian Li UNI FAN TL LCD Series Reverse Blade 120mm 3-Pack White bij Megekko. Voor 22:30 besteld, morgen in huis! Ook op zondag!
www.megekko.nl
omdat deze reverse blade hebben (dat staat mooier) dit setje komt ook met controller
maar ik heb er maar twee nodig voor de zijkant.
de rear fan zou dan de andere kant op moeten draaien.
vraag is dus kan ik 1 van die fans ook de andere kant op laten draaien ? via software o.i.d ?? liefst speciaal de rear fan apart dus ?
of moet ik echt een losse normale fan erbij kopen ?
Ik koos voor dit setje omdat ik nu icue en lian li software moet draaien
en deze fans hebben temp screen ed erg mooi
het nadeel is wellicht wel dat deze een soort RGB aan de zijkant hebben die niet echt zichtbaar is.
Op mijn radiator zou deze enigzins weg valt achter de behuizing zie foto's
wat denken jullie ?
Laatst bewerkt: