ROG Strix G17 16 GB > 32 GB

• Onderwerp starter Onderwerp starter Elite
  • Startdatum Startdatum

Elite

Nieuw forumlid
Ik heb net nieuw een G17 gekocht, en ik denk eraan om 2x16 32GB RAM 6400 te kopen en te installeren op mijn laptop. Maar ik weet niet of ik het zelf wel durf te verwisselen. Is het moeilijk? En is het uberhaupt mogelijk?

Beste Elite, heb je misschien iets meer informatie over het exacte model dat je hebt? Er zijn verschillende G17 modellen. Met het volledige typenummer is het makkelijker te achterhalen of dit gemakkelijk uit te breiden is.

Beste Elite, heb je misschien iets meer informatie over het exacte model dat je hebt? Er zijn verschillende G17 modellen. Met het volledige typenummer is het makkelijker te achterhalen of dit gemakkelijk uit te breiden is.
G17 4060 met een Ryzen 9 7845

@Base_NL Vervangen jullie het ook? En in hoeveel maanden tijd raden jullie het aan om even langs te komen om te kijken of alles goed gaat? Met de koeling, pasta etc.

Hoi Elite, je kunt het even navragen in de pop-up store, via popupstore@megekko.nl. Verder is de laptop in principe onderhoudsvrij; al is het wel verschillend per situatie. Als je bijvoorbeeld in een omgeving met veel stof of huisdieren werkt dan is het aan te raden de koeling eens per jaar schoon te blazen. Dat kun je bijvoorbeeld zelf met perslucht doen.

Terug
Bovenaan