• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

RX 6650 XT problemen

Max van Gelder

Nieuw forumlid
Ik heb sinds vandaag een RX 6650 XT in mijn computer zitten en had eerst een GTX 1650. Ik vind dit een top upgrade aangezien de performance een stuk beter is (wat ik op YouTube heb gezien.) Ik was zeer blij dat ik hem had binnengekregen! Ik had hem geïnstalleerd, de drivers geïnstalleerd en de computer opnieuw opgestart. Daarna had ik een aantal problemen opgemerkt; ik heb een wat "lichtere" muis cursor, in de tekstbalk van je search engine (inclusief typen op websites) is best wel raar, de cursor verdwijnt en dus moet je klikken en daarna komt hij pas terug. Ik heb deze problemen nog nooit eerder gehad met mijn computer. Ik probeerde even een spel te openen (Farming Simulator 22) maar het spel had veel lag spikes terwijl ik op 1080p game, wat deze videokaart makkelijk aan zou moeten kunnen met 60 FPS. Nu weet ik niet wat ik moet doen.
 
Gebruik DDU (Display Driver Uninstaller) om alle drivers van zowel de Nvidia- als de AMD-kaart volledig van je systeem te verwijderen.
Daarna kun je een schone installatie van de AMD-drivers uitvoeren.

Het is namelijk goed mogelijk dat er een conflict zit tussen de verschillende software.
 
Terug
Bovenaan