• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Samsung smart monitor M7 werkt niet met tv app

passion1958

Nieuw forumlid
Hallo allemaal, ik zoek hulp bij een probleem met mjn Samsung smart monitor M7. ik heb de monitor deze week gekocht en aangesloten maar nu blijkt dat hij de app van Odido tv niet opent. ik heb de monitor gekocht omdat er in de beschrijving stond dat je deze monitor ook als tv kon gebruiken. Ik heb bovendien de kleine smart monitor de m5 ook in bezit en daar werkt de app wel op. Ik heb contact gehad met odido en samsung. bij odido is alles nagekeken en daar zijn geen storingen of fouten, wat blijkt want nogmaals op andere monitor werkt het wel. bij samsung is na dagen appen en bellen eindelijk verteld dat het waarschijnlijk een foute chip is op het moederbord. ik heb alles al gedaan wat er mogelijk was. alle appartuur en systemen op nieuw opgestart, als gereset, andere kabels gebruikt andere wifi gebruikt. het probleem blijft bestaan. ik kan dan de monitor naar een servicepunt gaan brengen wat bijna 15 km bij mij vandaan ligt, dan word er gekeken of het inderdaad de chip is, want inhoud dat ik wel de kosten voor dit onderzoek moet betalen. ik hoop dat er iemand is die kan bedenken wat het anders zou kunnen zijn. ik begrijp echt wel dat dit moeilijk is op afstand, maar ik ben beetje boos, dat ik onkosten moet gaan maken voor een apparaat wat kapot is.
 
Terug
Bovenaan