• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Schroeven ssd

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mark8
  • Startdatum Startdatum

Mark8

Nieuw forumlid
Beste leden,

Ik heb een cooler master H500.
Ik heb heel google onderste boven gezocht maar kon niks vinden ervan alleen mensen met de zelfde vraag als ik.
Ik ben opzoek naar deze schroefjes zie afbeelding (de afbeeldingen zijn niet van mijzelf maar als voorbeeld) bij een afbeelding heb ik een rondje gemaakt om welke schroefje het gaat en de andere afbeelding is de locatie waar de ssd komt1530gaeowqh41.webp. alvast bedankt voor alle hulpcoolermaster_masterbox_td500_review_ssdinstall.webp

Hallo Mark8,

Ik heb online schroeven voor je gezocht, maar helaas blijkt het moeilijk om precies deze te vinden.
In het verleden waren ze beschikbaar op de Cooler Master reserveonderdelen-website, maar ik zie dat ze daar nu ook zijn verdwenen.

Je zult dus op zoek moeten gaan naar een soortgelijk schroefje met dezelfde afmetingen.
Het schroefdraad voor een 2.5" SSD is M3 x 4 mm, maar de exacte diameter van het rubberen onderdeel weet ik helaas niet.
Misschien kun je die opmeten, zodat je iets vergelijkbaars kunt vinden.

Hallo Mark8,

Ik heb online schroeven voor je gezocht, maar helaas blijkt het moeilijk om precies deze te vinden.
In het verleden waren ze beschikbaar op de Cooler Master reserveonderdelen-website, maar ik zie dat ze daar nu ook zijn verdwenen.

Je zult dus op zoek moeten gaan naar een soortgelijk schroefje met dezelfde afmetingen.
Het schroefdraad voor een 2.5" SSD is M3 x 4 mm, maar de exacte diameter van het rubberen onderdeel weet ik helaas niet.
Misschien kun je die opmeten, zodat je iets vergelijkbaars kunt vinden.
Hallo Sebastiaan,

Super bedankt voor je bericht ik ga verder op onderzoek.
Ik laat het het weten als ik een oplossing heb gevonden.

Terug
Bovenaan