Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Windows 11 wordt officieel ondersteund vanaf een 8de gen helaas. aangezien je een 7de gen heb is dat dus waarschijnlijk niet mogelijk met je moederbord aangezien deze alleen 6 en 7de gen aankan je mobo is al op de hoogste versie haalbaar. een 8de en 9de gen capable moederbord kan dat wel. met de bijpassende cpu. maar ik denk dat je meteen beter een hogere sprong moet maken. AMD am4 of beter am5 of een hoger generatie intel gen. mobo en cpu Er zijn natuurlijk wel omwegen maar ik vraag me af of dat een houdbare situtatie in de nabije toekomst is, als je constant moet denken bij elke windows 11 update, zal het deze keer wel blijven werken ? de goedkope opties zijn" leer linux of blijft op windows 10 en betaal toch maar de extra verlengde updates van windows 10 als deze beschikbaar komt (30 euro per jaar of zo ??) voor max 3 jaar ? had ik gelezen ? STEAM OS kan ook een goeie optie zijn ??? https://store.steampowered.com/steamos
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.