2cbettycirkel
Nieuw forumlid
Ik heb in mijn thuisstudio een Native Instruments Kontrol S61 Mk3. Momenteel heb ik die aangesloten met type-c naar type-c, in een type-c naar type-a adapter, in een usb-hub, naar mn pc die op 3.8m afstand staat. Ik ben nu bezig met het opnieuw aanleggen van de kabels en het fatsoenlijk doen dus ik ben op zoek naar een usb 3.0 of hoger type-c male naar type-a male kabel van 4 of 5 meter met shielding.
Die zijn erg lastig te vinden en nou ben ik beland op de volgende combinatie van Club 3D
CLUB3D USB Type-A Gen2(10G) cable, 3A M/M 0.5m / 1.64 ft
+
CLUB3D USB Gen2 Type-C to Type-A Cable 10Gbps M/V 5m
Mijn moederbord heeft niet beter dan usb3.0 dus deze kabels zijn qua snelheid goed, de afstand haal ik hiermee makkelijk. Maar verloopkabels word ik niet heel enthousiast van.
Kan iemand bevestigen of dit werkt en stabiel is? Of mogelijk een alternatief bieden? Alvast bedankt!
Die zijn erg lastig te vinden en nou ben ik beland op de volgende combinatie van Club 3D
CLUB3D USB Type-A Gen2(10G) cable, 3A M/M 0.5m / 1.64 ft
+
CLUB3D USB Gen2 Type-C to Type-A Cable 10Gbps M/V 5m
Mijn moederbord heeft niet beter dan usb3.0 dus deze kabels zijn qua snelheid goed, de afstand haal ik hiermee makkelijk. Maar verloopkabels word ik niet heel enthousiast van.
Kan iemand bevestigen of dit werkt en stabiel is? Of mogelijk een alternatief bieden? Alvast bedankt!