Videokaart werkt niet.

harm de graaf

Nieuw forumlid
Hallo ik heb de 6750xt gekocht hij past perfect in de b650m d3hp moederbord alleen draaien de fences bij mij niet. Alles werkt perfect behalve de videokaart. En als ik 'm connect met een hdmi kabel naar mijn monitor werkt het ook niet en blijft mijn scherm zwart. Het zou goed kunnen dat de videokaart te nieuw is en dat de moederbord geüpdatet moet worden alleen lukt het ons niet met een usb stick. Hopelijk hebben jullie een oplossing voor mij zodat ik mijn pc kan gebruiken. In dit bericht vind je ook mijn hele build.
https://www.megekko.nl/wl/YE8RQA2K

je videokaart is niet te nieuw voor je moederbord. gebruik je twee aparte stroomkabels voor je gpu, dus dat er twee kabels vanuit je voeding naar je kaart gaan? 1 kabel met twee stekkers kan net te weinig stroom leveren. hangt ook af van bepaalde rails in je voeding.

je zou indien mogelijk, je gpu bij iemand anders kunnen testen

Ik zal vanmiddag even kijken, bedankt voor je bericht
je videokaart is niet te nieuw voor je moederbord. gebruik je twee aparte stroomkabels voor je gpu, dus dat er twee kabels vanuit je voeding naar je kaart gaan? 1 kabel met twee stekkers kan net te weinig stroom leveren. hangt ook af van bepaalde rails in je voeding.

Ik zal vanmiddag even kijken, bedankt voor je bericht

Ik heb er al 2 kabels in hieronder een afbeelding

Bijlagen

• 20241107_135733.webp
    20241107_135733.webp
    83 KB · Weergaven: 6
dan zou ik de videokaart, indien mogelijk in een ander systeem testen. dat is vrijwel de enige manier om verder te raken, ervan uitgaande dat je systeem perfect werkt zonder je videokaart.

650watt is krap voor die kaart. als hij idd te weinig stroom geeft, dan gaat je kaart niet aan. toch zou ik de kaart elders testen, voordat je extra geld uitgeeft en erachter komt, dat het nog niet werkt. je eigen keuze ofc

Terug
Bovenaan