• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Videokaart

Jurre Westendorp

Nieuw forumlid
Hallo,
Ik heb een AMD RX 6600 8GB met een Ryzen 5 5600g processor. Ik Heb de laatste tijd een en ander probleem met mijn AMD software wanneer ik heb wil opstarten. Wanneer ik hem wil opstarten komt er naast de muis wel een laad symbool, maar dit is na 2 seconden alweer weg en dan start de app niet op. Weet iemand hoe dit komt?

Ook wil ik als dit probleem blijft voorkomen naar een Nvidia RTX 3060 12GB gaan. Zou dit dan een goede keuze zijn?

Alvast bedankt
Jurre
 
Het probleem met je AMD software kan te maken hebben met een corrupte installatie of een incompatibiliteit na een update.
Probeer eerst de volgende stappen:

Herinstalleer de AMD drivers: Verwijder de huidige drivers volledig met behulp van "Display Driver Uninstaller" (DDU) in veilige modus, en installeer daarna de nieuwste versie van de AMD software opnieuw.

Update je Windows en BIOS: Zorg ervoor dat zowel je Windows als je BIOS up-to-date zijn.

Controleer achtergrondprocessen: Soms kunnen conflicterende processen de software verstoren.
Probeer onnodige programma's uit te schakelen.
 
Terug
Bovenaan