• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Voorstelrondje: Laten we elkaar beter leren kennen!

All Day Sander

Nieuw forumlid
Hey iedereen!

Het lijkt mij leuk om jullie allen uit te nodigen een bericht te plaatsen waarin je jezelf voorstelt en iets leuks of unieks over jezelf deelt. Hier zijn een paar ideeën om je op weg te helpen:
  • Naam of bijnaam: Hoe mogen we je noemen?
  • Locatie: Waar kom je vandaan?
  • Hobby's en interesses: Wat doe je graag in je vrije tijd?
  • Een leuke weetje over jezelf: Iets grappigs, interessants of verrassends dat anderen misschien niet van je weten.
  • Waarom je je bij ons forum hebt aangesloten: Wat hoop je hier te vinden of te delen?
Natuurlijk moet ik het voorstelrondje dan direct aftrappen; ik ben Sander den Breejen, poezenvader van 2 poezen, groen hart, geboren en getogen Rotterdammert. Ik ben een lange tijd actief geweest in Handige Harrie's op Facebook en nu verhuisd naar dit forum. Mijn hobby is vooral (hoe raadt je het) het bouwen van PC's en het ondersteunen van eindgebruikers, daarnaast ben ik een echte bass junkie en word ik helemaal gelukkig van stampende muziek en muziekfestivals.

Ik kijk ernaar uit om met jullie in gesprek te gaan, eventueel jou te helpen en deel te nemen aan de verschillende discussies.
 
Laatst bewerkt:
IK DOE MEE, GEZELLGI!

Hoi,

Mike of social dude, maar liever social dude.
Breda want daar zit ons kantoor.
Vooral gamen maar ik heb niet de doorzettings vermogen dus ik wissel om de week af met een nieuw spel en pak het dan na een paar weken weer op zonder er iets van te snappen 10/10 game ervaring elke keer. Op het moment Baldurs Gate 3, The First decendant en EAFC 24 (ja ik weet het). Verder hou ik van festivals.
Werk al 6 jaar bij Megekko bijna.
Ik werk bij megekko dus ben verplicht om op de forum te zitten MAAR heb er wel mega veel zin in om de community te ontdekken/laten groeien.

Okay houdoe en bedankt xo
PS: leuk topic Sander
 
  • Naam of bijnaam: Content Guy of Bjorn
  • Locatie: Tilburg
  • Hobby's en interesses: Gamen (voornamelijk FPS games), airsoften, mijn kat Luna, DJ'en en festivals.
  • Een leuke weetje over jezelf: Mijn lievelingseten is alles met spruitjes.
  • Waarom je je bij ons forum hebt aangesloten: Omdat het moest, want ik werk bij Megekko.
 
Naam of bijnaam: Kyri of Deborah
Locatie: Emmen
Hobby's en interesses: Gamen, lezen, zwemmen, pc en laptops bouwen en repareren en datzelfde geldt voor mobiele telefoons, Pokémon e.d. op het raam schilderen
Een leuke weetje over jezelf: Certified ethical hacker en star wars en Pokémon junkie
Waarom je je bij ons forum hebt aangesloten: Omdat ik het leuk vind en daarnaast hoop dat dit net zo'n leuke en actieve community wordt als Ngamer voorheen was
 
Hallo allemaal, mijn naam is Migchiel faber ben,. 59 jaar :oops: woon in Leeuwarden Friesland. Ik kom vaak op de facebook groep handige harrie's mijn "gamernaam"is capthavoc_nl maar stel je daar niet teveel bij voor ik speel eigenlijk alleen single player games tja leeftijd he, ben niet meer de snelste. en lange game sessie zijn niet meer mijn ding al is mijn steam libary gevult met van alles en nog wat. de laatste keer dat ik echt online was gamespy nog een ding en de game Hidden en dangerous 1 en 2 mijn ding. en ik was toen al een oudere gamer aan het worden, dat lag aan mijn hardware hoor ;)
Computer zijn al vanaf de vroege jaren 90 mijn hobby vanaf dos 3.1. pc bouwen is mijn hobby al is het soms maar kijken naar YT voor mooie builds en reviews etc heb wel een hele lading pc's gebouwd de afgelopen jaren. en redelijk wat moederborden opgeblazen LOL dus ik weet wat je niet moet doen. Heb redelijke mac en windows kennis, ben geen fan van Linux maar welicht als windows 10 er mee ophoudt moet ik er toch aan geloven. Ben nu aan het nadenken voor de volgende generaties pc maar dat kan helaas nog wel even duren. maar ik help graag met technische en softwarematige probleempjes. Dit is ook mijn manier na te denken voor mijn volgende build en hou er van anderen te volgen en hun builds te zien wat een mooie build is waar je kan besparen maar goed ik loop een generatie achter dus ben een beetje "de beste stuurman staat aan de wal type maar wel een realistische blik op wat je echt nodig hebt. want de valkuil van altijd maar de latest en greatest te willen hebben ken ik maar al te goed. maar ook de regel goedkoop is duurkoop weet ik wel te navigeren. maar goed ik ramble hopelijk is dit forum weer een leuke mogelijkheid is om mensen te helpen en er zelf ook veel van op te steken.
 
  • Naam of bijnaam: Bugra Burak Akmanoglu
  • Locatie: Amsterdam
  • Hobby's en interesses: Gamen, Muziek Luisteren, Fietsen
  • Een leuke weetje over jezelf: Liverpool's officiële twitter account volgt mij op twitter :ROFLMAO:
  • Waarom je je bij ons forum hebt aangesloten: Sinds 2010 hang ik graag rond op forums. Mijn verhaal over het vinden van forums, dat begon met bewondering voor Football Manager, ging verder met het opzetten / beheren van vele forums, enz. In dit avontuur met Football Manager, deed ik ook de tester van het spel, wat een heel ander verhaal was. Ik hou van de oprechtheid in de forums, hoewel het social media stijl platform interessanter is dan het forum voor de huidige periode, maar forums zijn goed! Maar misschien zou het geweldig zijn om ooit een Social Media stijl (Twitter etc) FM site te openen.
 
  • Naam of bijnaam: BioHaZzarD86
  • Locatie: Zuid-Holland
  • Hobby's en interesses: Gamen, pc's bouwen (won de nep gouden plak in Maart '24 andere naam nu wegens stalking familielid helaas) photo-video editing, films, muziek, tekenen/schilderen, geschiedenis en oude beschavingen
  • Een leuke weetje over jezelf: ik maak ook schilderijen
  • Waarom je je bij ons forum hebt aangesloten: Omdat de Golden Case Badge groep op Facebook sluit en ik gehoor gaf aan de zeer dringende urgente oproep op het forum te komen 😁
 
Laatst bewerkt:
Hallo ik ben Mark
Mijn online naam Cybergang

ik woon in Arnhem en ben 25 jaar

Mijn hobbys zijn:
sporten ik ben meer in de gym dan thuis te vinden.
Hacken ik hack graag en wil hier later ook mijn eigen bedrijf in opstarten.
en natuurlijk gamen vooral warzone, niet voor de win maar moord graag heel de lobby uit gemiddeld 12 kills alleen en met mijn team 35 kills van de 42 players

Leuk weetje over mij
denk toch dat het zal zijn dat ik een grote knuffelbeer ben in een badboy pak

Ik ben bij dit forum gekomen doordat de fb groep stopt en ik bewonder graag mijn en andere hun passie met computers

Foto van mij hieronder dan heb je een gezicht bij de tekst
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240719_121726_Gallery.webp
    Screenshot_20240719_121726_Gallery.webp
    26,1 KB · Weergaven: 17
  • Naam of bijnaam: Peter Egan irl, MetalMadness of S0Fluffy ingame
  • Locatie: ik woon met mijn dochter Lily in Tilburg
  • Hobby's en interesses: Gaming uiteraard, maar ik hou ook van alles RC (drones, planes, tanks etc..) en ik bouw en fix pc's in de tijd die ik over heb :D
  • Een leuke weetje over jezelf: 6de plaats in de wereld met mijn overclocked RTX 4080 op 3dmark Port Royal.. owja en we hebben 11 katten :LOL:
    :P
  • Waarom je je bij ons forum hebt aangesloten: helaas stopte de fb groep dus nu ben ik hier.
 
Hi! Ik ben Mika
Online naam Mikaas of Mikaas111

Ik woon in Hoogeveen, en ben ook regelmatig te vinden in zwolle, omdat ik daar studeer.
Mijn hobbys en interesses zijn all things computers, homelabbing, en auto's!
Ik werk in de refurbishing sector en doe daar adviseren, bouwen en repareren!
Ik heb me bij dit forum aangesloten omdat ik graag mensen help en adviseer, en het leuk vind om te discussiëren over hard- en software.
 
Terug
Bovenaan