Vraag over installatie Digitus Intern IEEE 1394/Firewire interfacekaart

AngeloRaaij92

Nieuw forumlid
Onlangs heb ik een Digitus Intern IEEE 1394/Firewire interfacekaart gekocht, voor een firewire aansluiting op mijn computer. Nu ik deze probeer te installeren, kom ik erachter dat ik geen stroomkabel heb om deze van stroom te voorzien.

Ik vroeg mij af of iemand weet welke stroomkabel ik nodig heb voor de aansluiting van deze kaart, en waar deze in de pc aangesloten moet worden?
Ik heb voor de zekerheid even een foto toegevoegd van de binnenkant van mijn pc.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Bijlagen

• PC Binnen.webp
    PC Binnen.webp
    70,4 KB · Weergaven: 4
Op die foto kunnen we helaas niet zien hoe en wat. Het is afhankelijk van je voeding of daar nog molex-stekkers (zie afbeelding) aan zitten. Die heb je dus nodig.

1737546563000.webp

Dank voor de reactie. Op de kaart zit een stroomaansluiting (zie foto met witte aansluiting) en in mijn pc vond ik een PCI-E aansluiting. Is dat de juiste?

Bijlagen

• Stroom kaart.webp
    Stroom kaart.webp
    23,3 KB · Weergaven: 3
  • stroom pc.webp
    stroom pc.webp
    42,4 KB · Weergaven: 2
De foto is helder, bedankt! Maar op de foto zie ik alleen de kant die in de kaart moet. Ik weet niet welke uitgang in de pc moet? Daarom stuurde ik een foto mee van de binnenkant van mijn pc. Of is een molex-stekker universeel?

De andere kant zou uit je voeding moeten komen, waar die PCI-e kabel ook vandaan komt. Heb je dat niet dan moet je even kijken wat er nog beschikbaar is uit je voeding en een verloopstuk aanschaffen zoals vb dit: KLIK HIER.

1737561033619.webp

Ik denk dat je de andere kant van je pc ook eens moet open draaien om te kijken wat er nog beschikbaar is bij je voeding.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan