Wat is het verschil tussen deze twee towers van Asus?

Andreas

Nieuw forumlid
Op de site staan twee towers met exact dezelfde specificaties met één verschil in de rubriek 'dedicated graphics'

ASUS 15L V500MV-13620H052W Core i7 Desktop in wit € 629,00​

ASUS 15L V500MV-13620H053W Core i7 € 789,00​

Het enige verschil is dat de eerste dedicated graphics heeft (er staat 'ja nee', dus lekker duidelijk) en de tweede heeft dat niet. Of beter staat een rood kruisje. Bovendien heeft de tweede, duurdere, een dag langere levertijd. Blijkbaar komt een rood kruisje met een meerprijs van € 160,00
Te triest voor woorden eigenlijk dat de klantenservice van Megekko niet weet wat het verschil is. Kan iemand op dit forum dit voor mij verduidelijken? Dankjewel alvast.

Je moet je niet alleen blindstaren op de specificaties maar ook de rest in ogenschouw nemen. De goedkope is geïntroduceerd in oktober 2024, de duurdere in mei 2025. De EAN code is ook anders.

Hij is duurder want nieuwer. Je garantieperiode blijft hetzelfde maar het zou kunnen dat de ene net iets langer ondersteund wordt vanuit de fabriek dan de andere.

Dank voor de antwoorden, maar het blijft dus gissen.
Ik heb nog nooit 160 Euro betaald voor iets waarvan ik niet weet wat het is. Of voor iets waarvan ik niet weet of het wel bestaat en waarbij de verkoper niet de moeite neemt om een klein tipje van de sluier op te lichten. Resultaat is duidelijk: geen verkoop.

Terug
Bovenaan