• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Wat zijn jullie pc activiteiten voor vandaag?

Cybergang

Nieuw forumlid
Ik ben hier naast het debuggen snel een edit aan het maken van mijn gameplay en straks potje cod solo. have a nice dayy all20240729_193728.webp
 
Leuk! heel vroeger ook wel gedaan met cod en War Rock montages en dergelijke
Vindt het zelf ook leuk om te monteren.laatst ook een mooi gameplay gehad gad zelf 16 kills van de 42 (min teammates) 38 players onze team had er totaal 33 dus dat wat wel een mooie voor zoal de hele als de short edit.
En wat voor games doe jij tegenwoordig het liefste?
 
Vindt het zelf ook leuk om te monteren.laatst ook een mooi gameplay gehad gad zelf 16 kills van de 42 (min teammates) 38 players onze team had er totaal 33 dus dat wat wel een mooie voor zoal de hele als de short edit.
En wat voor games doe jij tegenwoordig het liefste?
Ik game vrij weinig tegenwoordig.
Nu gisteren voor het eerst in maanden League of Legends gedaan, maar dan een nieuwe gamemode genaamd Swarm.
Verder soms nog Parkitect sinds kort, om de Roller Coaster Tycoon 2 nostalgie levende te houden.

FPS games al lang niet meer gespeeld, laatste was Blacks ops 3 nog veel. Daarna beetje MW3.
 
Terug
Bovenaan