Niet per se keuzestress maar ik zie gewoon zoveel laptops dat ik niet meer weet wat genoeg is voor mij. Ik had een goedkoop kreng met de black Friday actie gekocht met een mediatek processor maar die was zelfs traag op Google Chrome.
Ik wil de laptop gebruiken voor wat browsen en lichte programma’s zoals telegram, tradingview. Ik handel in crypto en moet ook schoolzaken op deze laptop kunnen doen. Ik zag deze (
Die medion is wel scherp geprijsd maar komt ook zeker door de oudere processor.
deze viel mijn oog ook op: https://www.megekko.nl/product/2057...book-Go-15-E1504FA-NJ305W-15-6-Ryzen-5-laptop
Andere opties:
Geen idee of dit goede keuzes zijn maar heb op tweakers ook wat gefilterd op grote prijsdaling
Welke laptop heeft volgens jullie de beste prijs/kwaliteit en is snel voor simpele taken. Heb ik misschien nog een laptop gemist?
Bedankt!!!
Ik wil de laptop gebruiken voor wat browsen en lichte programma’s zoals telegram, tradingview. Ik handel in crypto en moet ook schoolzaken op deze laptop kunnen doen. Ik zag deze (
MEDION Akoya E15415 MD62478 15.6" Core i5 laptop)
met een i5 uit de 10e generatie. Nou weet ik echter niet of dit bijvoorbeeld minder goed is dan een i3 uit 12 of 13e generatie.Die medion is wel scherp geprijsd maar komt ook zeker door de oudere processor.
deze viel mijn oog ook op: https://www.megekko.nl/product/2057...book-Go-15-E1504FA-NJ305W-15-6-Ryzen-5-laptop
Andere opties:
Beste prijs van Lenovo IdeaPad Slim 3 16IAH8 (83ES0030MH) - Tweakers
Lenovo IdeaPad Slim 3 16IAH8 (83ES0030MH) kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.
tweakers.net
Beste prijs van Lenovo IdeaPad Slim 3 15IAN8 (82XB009BMH) - Tweakers
Lenovo IdeaPad Slim 3 15IAN8 (82XB009BMH) kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.
tweakers.net
Geen idee of dit goede keuzes zijn maar heb op tweakers ook wat gefilterd op grote prijsdaling
Welke laptop heeft volgens jullie de beste prijs/kwaliteit en is snel voor simpele taken. Heb ik misschien nog een laptop gemist?
Bedankt!!!