• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

XMP geheugen op AMD systeem

MexicanBatman

Nieuw forumlid
Beste mensen

ik heb een setje gekocht by megokko

maar ik heb perongeluk XMP geheugen gekocht

Gigabyte B650 AORUS ELITE AX ICE moederbord mijn moederboard


Corsair DDR5 Vengeance RGB 2x16GB 6000 White geheugenmodule -CMH32GX5M2B6000C30W

geheugen


op de moederboard website staat wel dat XMP ondersteund is,


mijn vraag is ik heb nog de 30 dagen bedenk tijd periode


is het ok om deze Ram blijven te gebruiken of is het slimmer om EXPO ram te kopen en deze retouneren

Met vriendelijke groeten

Jeffrey van Harten
 
Als het op de QVL-lijst staat dat het wordt ondersteund, hoef je je geen zorgen te maken.
Voor de zekerheid kun je een memtest86 uitvoeren om het te verifiëren, maar het zou in orde moeten zijn.
 
Als het op de QVL-lijst staat dat het wordt ondersteund, hoef je je geen zorgen te maken.
Voor de zekerheid kun je een memtest86 uitvoeren om het te verifiëren, maar het zou in orde moeten zijn.
Ik heb hem niet op qvl lijst zien staan wel andere met xmp profiles die er op lijken

Dus ik heb xmp maar aangezet en memtes86 volledig laten lopen en Er zat nergens een fout in,

Dus ik ga er vanuit dat het gewoon goeie ram is en het samen werkt met de 7800x3d

Bedankt voor je hulp

Gr jeffrey
 
Terug
Bovenaan