Laatste bijdragen

• A
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp Nieuwe PC bouwen.
    Ik heb onlangs de Asus TUF Gaming Z890-PLUS WiFi (KLIK HIER) gebruikt in combinatie met een Intel Core Ultra 7 265F processor. Het is...
  • A
    Is het optische belangrijk of speelt dit geen rol?
  • D
    Dracul reageerde op het onderwerp Nieuwe PC bouwen.
    Is er trouwens een specifiek motherboard dat jij zou aanraden als ik kies voor de ultra core 256? Ik meende gelezen te hebben dat jij...
  • D
    Dracul waardeerde ArtstudioG's bericht in het onderwerp Nieuwe PC bouwen met Leuk Leuk.
    Bij verder onderzoek moet ik even terugkomen mijn bovenstaande post. Er zijn toch wel socket 1700 moederborden die PCI-e 5.0 voor m.2...
  • A
    Bij verder onderzoek moet ik even terugkomen mijn bovenstaande post. Er zijn toch wel socket 1700 moederborden die PCI-e 5.0 voor m.2...
  • D
    Dracul waardeerde ArtstudioG's bericht in het onderwerp Nieuwe PC bouwen met Leuk Leuk.
    Ik ben niet 100% zeker maar dacht dat de socket 1700 moederborden (zoals die jij voorstelde) maar PCI-e 4.0 ondersteunen voor de m.2's...
  • D
    Verrek zeg! Goed dat je hier over begint, want als ik kies voor de ultra core 256, dan heb ik een socket 1851 motherboard nodig! Ben ik...
  • A
    Ik ben niet 100% zeker maar dacht dat de socket 1700 moederborden (zoals die jij voorstelde) maar PCI-e 4.0 ondersteunen voor de m.2's...
  • B
    En de garantie dan?Kan je het ophalen?Kan je bellen als er iets is?Nee denk het niet.
  • D
    Hai! Dank voor je reactie!!! Heel blij mee, ondanks dat de keuze er misschien niet gemakkelijker op wordt ;-) Ik heb inderdaad gekeken...
  • A
    Misschien nog een tip: je kan ook kiezen voor minder dure m.2's want ik denk dat je moederbord en cpu die snelheden van de Samsung niet...
  • A
    Ik zou dan eerder kiezen voor de Asus Geforce RTX 3060 dual-RTX 12Gb (KLIK HIER) en dat is zeker nog steeds een goeie videokaart voor...
  • D
    Ondertussen, na familieberaad, lijkt het mij tóch verstandig om een GPU in te bouwen. Mijn zoon wil voor zijn opleiding nog wel eens 3D...
  • P
    Phinx reageerde op het onderwerp Extra 2,5" SSD's in de Chieftec APEX Air.
    Aha! Duidelijk! Ik had geen idee. Slecht gedocumenteerd..... (y)
  • A
    Zoals ik al zei, aan de kant van het cable management heb je twee mogelijkheden om de ssd's te plaatsen.
    • 1745394600972.webp
Terug
Bovenaan