Laatste bijdragen

• A
    Arhtur reageerde op het onderwerp Stylus pen.
    Hoi, Bedankt voor je reactie! Weet je toevallig ook welk protocol ik moet gebruiken? Is dat MPP1.51 of MPP2.0? Is dit bijvoorbeeld een...
  • Roij
    Roij reageerde op het onderwerp Configuratie.
    Mooie selectie! Dat gaat gewoon netjes in de Fractal North passen.
  • Roij
    Roij reageerde op het onderwerp Stylus pen.
    Deze 2-in-1 laptop ondersteunt inderdaad een stylus. Maar, daar zitten wel een paar haken en ogen aan. Volgens mij ondersteunen deze...
  • Roij
    Roij reageerde op het onderwerp Welke RAM kiezen?.
    Op de site van Dell kan ik geen maatvoeringen vinden van de RAM, wat de zoektocht wel wat belemmert. Als je zelf op zou kunnen meten wat...
  • J
    Johnnieboy reageerde op het onderwerp Lenovo Legion Go 2.
    Dankjewel, ik zet de datum in mijn agenda!
  • P
    PeterN heeft het onderwerp Welke RAM kiezen? geplaatst in Computer componenten.
    Beste, Ik ga het geheugen van mijn oudere Pc's zoveel mogelijk uitbreiden om er later bijvoorbeeld een LinuxOS erop te zetten. Ik...
  • A
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp Lenovo Legion Go 2.
    Staat bij Lenovo zelf aangekondigd vanaf 31/10/2025
  • J
    Johnnieboy heeft het onderwerp Lenovo Legion Go 2 geplaatst in Laptops.
    Hallo, weten jullie al wanneer de Lenovo Legion Go 2 beschikbaar zal zijn? Ik zit er al geruime tijd met smart op te wachten. Grt
  • Social Dude
    Social Dude waardeerde Base_NL's bericht in het onderwerp Opstart problemen met Leuk Leuk.
    Voor onze Social Dude is het een bekend fenomeen: Geen fans. :tecco-hide: Hopelijk lost dit je probleem op en kun je genieten van The...
  • Social Dude
    Social Dude waardeerde Base_NL's bericht in het onderwerp Opstart problemen met Leuk Leuk.
    Hoi Don Kaas! Dit is niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken, het komt omdat de CPU-Fan aangesloten is op de controller, en...
  • Social Dude
    Social Dude reageerde op het onderwerp Opstart problemen.
    Hey Don! Dat is een "normale" error, dat komt omdat je de fans hebt aangesloten op de pomp en niet op het moederbord waardoor de...
  • A
    Arhtur heeft het onderwerp Stylus pen geplaatst in Laptops.
    Hoi, Ik heb pas bij jullie een laptop gekocht; nu zou ik hier graag een stylus bij kopen. Ik kan alleen niet echt iets vinden of dat...
    • Schermafbeelding 2025-10-22 233805.webp
  • K
    King heeft het onderwerp Configuratie geplaatst in Computer componenten.
    Hoi hoi, Ben een leek op dit gebied. Ik wil een configuratie die een DAW(Pro Tools) en videobewerking(Pinnacle Studio 26 Ultimate...
  • W
    wimhenri reageerde op het onderwerp HP.
    Ik heb speciaal er een wifi versterker bij gezet en de snelheid is zo rond de 250 Mps maar toch blijft zoom problemen geven
  • A
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp Erazer pc gaat niet aan.
    Niet twijfelen, gewoon terug sturen, geen risico nemen.
Terug
Bovenaan