Laatste bijdragen

• M
    Mijn RTX 9070 XT bevalt me echt goed. Games draaien supervloeiend en alles laadt snel. Ik hoef nooit instellingen te tweaken; het werkt...
  • C
    Cenko reageerde op het onderwerp Lenovo Legion Go 2.
    Prijzen zijn al gestegen met 100 euro, wij zijn zo cooked
  • O
    Oldnewbi heeft het onderwerp Asus prime x870-P geplaatst in Computer componenten.
    Hallo, Na 16 jaar weer een zelfbouw gedaan, ik vind het erg leuk en de componenten zijn geweldig, echter ik krijg elke keer no signal op...
    • 20251130_140804.webp
    • 20251130_140741.webp
  • S
    Stevenstesteven waardeerde ElmarN's bericht in het onderwerp Game pc upgrade met Leuk Leuk.
    De upgrade route is zeker geen slechte. Laten we niet vergeten dat de 9700F die je nu gebruikt, ook alweer ruim 6 jaar oud is. Je zult...
  • S
    Stevenstesteven reageerde op het onderwerp Game pc upgrade.
    In antwoord op Papablastah, dit zijn de kabels die ik gebruik. Dubbele verloop stekker was meegeleverd met de kaart.
    • 20251210_063127.webp
  • W
    walter heeft het onderwerp goede audio? geplaatst in Randapparatuur en meer.
    is het verstandig om iets uit te geven aan een soundcard?.. extern of intern , ik heb extrent gezien maar kan ik die switchen tussen...
  • W
    walter reageerde op het onderwerp monitor for rx9070 xt.
    MSI MAG 342CQR E2 180Hz Curved VA Gaming monitor en dan 2 of is dat teveel , ik wil beetje truck rijden en racen, maar fallout ,blijft...
  • W
    walter heeft het onderwerp monitor for rx9070 xt geplaatst in Monitoren.
    ik heb geweldig systeempje gekocht bij jullie ,maar bij mij is alles oud ,misschien wil ik wel 2 curved monitors aansluiten, maar moet...
    • 1765319842989.webp
  • W
    walter reageerde op het onderwerp omg windows cd zonder cd speler?.
    ja goede info, maar wat een leermomentje was voor mij dat het niet paste op mijn usb stick, kwestie van weten wat t verschil fat 36 of...
  • D
    Da BIG One reageerde op het onderwerp nieuwe configuratie geeft DRAM issue.
    heb net met veel pijn en moeite de batterij eruit gehaald en hem 1,5 uur eruit gelaten, dus ben 100% zeker van een lege cmos, maar...
  • P
    Mogelijk is de 9060 xt 16gb variant dan ook nog wel interessant.
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp omg windows cd zonder cd speler?.
    als je een externe cd speler heb liggen kan je dat altijd doen. anders kan je altijd nog een iso bestandje van de microsoft website...
  • Wouter
    Wouter reageerde op het onderwerp omg windows cd zonder cd speler?.
    Dit zijn de veel voorkomende vormen waarin Windows keys geleverd worden: - Online in Digitale vorm, hier krijg je geen installatie...
    • 1765300832570.webp
    • 1765300866715.webp
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Game pc upgrade.
    De upgrade route is zeker geen slechte. Laten we niet vergeten dat de 9700F die je nu gebruikt, ook alweer ruim 6 jaar oud is. Je zult...
  • Nep Italiaan
    In mijn mening, is de videokaart die je hebt uitgekozen een goeie keuze. Voor je MOBO zou het niks uitmaken. Er zit gewoon goeie PCI-E...
Terug
Bovenaan