Laatste bijdragen

• B
    Brokovic reageerde op het onderwerp Power issue.
    Thanks Wouter! Alle kabels zaten goed, maar ik heb de kabels van de kast zelf van mijn moederbord losgekoppeld. Daarna met de...
  • ArtstudioG
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp AOC Q27G42ZE DP port kapot.
    Terugsturen in waarborg
  • G
    gleibaan reageerde op het onderwerp AOC Q27G42ZE DP port kapot.
    Nee dat kan niet want met een ander scherm doet die het wel
  • Wouter
    Het is mij niet helemaal duidelijk waarom er zo gefocust wordt op de pc en specifieke BIOS reset door middel van de CMOS batterij. Het...
  • B
    Brokovic waardeerde Wouter's bericht in het onderwerp Power issue met Leuk Leuk.
    Het zou meerdere redenen kunnen hebben. De meest voorkomende problemen zijn het volgende: - moederbord defect - CPU defect -...
  • ArtstudioG
    ArtstudioG waardeerde ElmarN's bericht in het onderwerp AOC Q27G42ZE DP port kapot met Leuk Leuk.
    Heb je nog een andere pc die je zou kunnen testen? Anders zou je, afhankelijk van je CPU en moederbord, de DisplayPort op je moederbord...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp AOC Q27G42ZE DP port kapot.
    Heb je nog een andere pc die je zou kunnen testen? Anders zou je, afhankelijk van je CPU en moederbord, de DisplayPort op je moederbord...
  • G
    Ik heb dp kabel getest met een andere monitor en de andere poort van de pc
  • ArtstudioG
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp AOC Q27G42ZE DP port kapot.
    Heb je het scherm al met de DP-kabel getest op een andere pc? Of de pc met DP-kabel aan een andere monitor?
  • Wouter
    Wouter reageerde op het onderwerp Stroomkabel HP desktop.
    Als ik de informatie online moet geloven zou je het volgende model moeten hebben: 65W HP slim desktop tpc-f127-sf Oplader Adapter...
  • Wouter
    Wouter reageerde op het onderwerp Power issue.
    Het zou meerdere redenen kunnen hebben. De meest voorkomende problemen zijn het volgende: - moederbord defect - CPU defect -...
    • 1765528913977.webp
  • G
    Ik heb de kabel gebruikt die erbij geleverd is
  • Wouter
    Wouter reageerde op het onderwerp Asus prime x870-P.
    Goed om te horen dat het opgelost is. Wel een vraagje, zit bij jou alles (monitor, pc, etc.) aan een stekkerdoos die je met regelmaat...
  • ElmarN
    Het clipje doet eerlijk gezegd niet zoveel. Natuurlijk houdt deze de videokaart ook in de PCI-E slot, maar die slot heeft zelf ook flink...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp AOC Q27G42ZE DP port kapot.
    Heb je de kabel gepakt die bij de monitor geleverd is? Of heb je een oude gepakt? DisplayPort kabels (en HDMI ook trouwens) hebben een...
Terug
Bovenaan