Laatste bijdragen

• Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Welke M.2 SSd?.
    als je gebruik wil maken van de snelheid en duurzaamheid van de dram cache zit je wel al snel op een 990 pro of een wd black sn850x waar...
  • ArtstudioG
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp Welke M.2 SSd?.
    PICIe 5.0 is ideaal voor besturing (Windows en programma's) en PCIe4 is genoeg voor data. Idealiter is dus vb een PCIe 5.0 van 1Tb in de...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Welke M.2 SSd?.
    Voor je moederbord zou je eigenlijk elke soort m2 nvme ssd kunnen gebruiken. eigelijk is de vraag puur waar heb je het voor nodig. nu...
  • M
    mateo0172 reageerde op het onderwerp RAM GEHEUGENKAART.
    Ok dankjewel, ik las wel dat de kaarten die bij mij erin moeten ondanks het zijn van een desktop 260 pin SO-DIMM moeten zijn. Dus laptop...
  • N
    NVrolijk heeft het onderwerp Welke M.2 SSd? geplaatst in Computer componenten.
    Hallo lieve mensen, Info@megekko stuurde mij hier naartoe want waarschijnlijk hebben ze zelf allemaal druiven achter de balie zitten...
  • S
    Salohcin reageerde op het onderwerp Winnaar van november 2025!.
    Dank jullie wel! Heel tof om te zien dat mijn build zo is bevallen. Ik zal de golden case badge met trots op de voorkant plakken!
  • Sambal bij
    gewoonlijk zal het downloaden van de drivers via ASUS driver hub voldoende moeten zijn je zou nog kunnen kijken bij de eigenschappen via...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Aanvullende RAM voor Synology DS925+.
    bij ddr4 geheugen zie je minder dat er problemen zijn met het mix matchen van de RAM gewoonlijk zal het afstemmen op de laagste snelheid...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp RAM GEHEUGENKAART.
    ik zou zelf deze set ddr4 ram aanraden die gelinkt is het zit net boven budget maar dan zit je wel goed want de enige set die goedkoper...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Troubleshooting random BSOD.
    ondanks dat de memtest succesvol was zou het nog steeds handig zijn om te kijken of je memory op de QVL lijst staat voor je moederbord...
  • H
    HuubSMC heeft het onderwerp The Box 5 - Bluetooth en WIFI werken niet geplaatst in The Box 5.
    Gisteren heb ik de The Box 5 game PC in elkaar gezet. Alles werkt naar behoren en Windows 11 Pro is succesvol geïnstalleerd. Alleen loop...
  • A
    Hoi, een noob hier. Ik heb onlangs een DS925+ aangeschaft en daarbij 1x Crucial DDR4 SODIMM 1x8GB 3200 voor extra werkgeheugen. Kan ik...
  • R
    Ik heb bij een lokale hardware zaak een andere geheugenbank kunnen testen. Hiermee werkt de Shuttle PC wel. Het geheugen lijkt dus stuk...
  • B
    BartH heeft het onderwerp Bluetooth zender geplaatst in Randapparatuur en meer.
    Beste groepsleden, Ik heb een BlueTooth hoofdtelefoon die prima werkt met een laptop of mijn smartphone. Deze zou ik echter ook graag...
  • M
    mateo0172 heeft het onderwerp RAM GEHEUGENKAART geplaatst in Computer componenten.
    Goedendag, Ik wil graag mijn pc updaten met een ram geheugen uitbreiding. Processor   Intel(R) Core(TM) i5-10400F CPU @ 2.90GHz, 2904...
Terug
Bovenaan