Laatste bijdragen

• D
    djongstra heeft het onderwerp Pc loopt vast bij opstarten geplaatst in The Box 2.
    Goedenavond, Ik heb de box 2 nu een jaar en over het algemeen ben ik erg tevreden. Nu heb ik er de laatste tijd wel last van dat het...
  • W
    www heeft het onderwerp Koelpasta of koelpads voor je laptop geplaatst in Laptops.
    Hoi allemaal. Ik heb een laptop die toe is aan nieuwe koelpasta gezien de gemiddelde themperatuur boven de 80 grade gaat. Nu zie ik dat...
  • K
    Dag Fussia, Bedankt voor de tip. Ik ga het uitproberen!
  • K
    Hoi Khapaleno, Dit kan soms spontaan gebeuren bij OLED panelen. met wat onderzoek heb ik ontdekt dat als je je monitor van het stroom...
  • B
    burpiet reageerde op het onderwerp GeForce GT 1030 4GB 0dB Videokaart.
    Het gebeurt als er op de pc niets word gedaan en het wordt gebruikt voor gamen en het Internet. Heb een Amd Ryzen 5 5600g met een...
  • O
    Ozfo waardeerde Sambal bij's bericht in het onderwerp Nieuwe pc met Leuk Leuk.
    de 7500x3d komt net wat sneller er uit met games maar voor andere activiteiten zal hij wel een stuk langzamer vallen dus ik zou dan zelf...
  • O
    Ozfo waardeerde ElmarN's bericht in het onderwerp Nieuwe pc met Leuk Leuk.
    Puur omdat je nog net boven het budget zit (weet niet wat je budget is), zou je nog wat dingen kunnen aanpassen: Waarom een moederbord...
  • R
    Rian waardeerde Morris's bericht in het onderwerp pc upgraden graag advies met Leuk Leuk.
    Hoi Rian, de 5070 is een leuke upgrade voor deze pc, de cpu is aan de wat zwakkere kant voor deze GPU, maar als jij op 1440P Resolutie...
  • M
    Morris reageerde op het onderwerp pc upgraden graag advies.
    Hoi Rian, de 5070 is een leuke upgrade voor deze pc, de cpu is aan de wat zwakkere kant voor deze GPU, maar als jij op 1440P Resolutie...
  • B
    Brettman reageerde op het onderwerp RX9060XT 16GB.
    DDU uitgevoerd, drivers zijn up to date, temp is rond de 70 als ik een tijdje bezig ben. Als ik de fans op 60% doe dan is hij rond de...
  • R
    Rian heeft het onderwerp pc upgraden graag advies geplaatst in Desktop & Gaming computers.
    Hoi allemaal, Ik will graag mijn pc upgraden. ik heb nu VAN (2021) Corsair DDR4 Vengeance RGB Pro 2x8GB 3200 - [CMW16GX4M2C3200C16]...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Nieuwe pc.
    Puur omdat je nog net boven het budget zit (weet niet wat je budget is), zou je nog wat dingen kunnen aanpassen: Waarom een moederbord...
  • Fussia
    Fussia reageerde op het onderwerp Gigabyte MO27Q28G OLED verticale banding.
    Hoi Khapaleno, Dit kan soms spontaan gebeuren bij OLED panelen. met wat onderzoek heb ik ontdekt dat als je je monitor van het stroom...
  • Maxim
    het is ook niet echt een klacht die ik aan RAM zou koppelen, het lijkt mij eerder dat er iets incorrect is aangesloten. Zou je misschien...
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp Gigabyte aero x16 wifi en usb problemen.
    Heb je een nieuwe windowsinstallatie erop gezet via windows zelf of via een USB stick? Als je een nieuwe installatie via een USB stick...
Terug
Bovenaan