Laatste bijdragen

• D
    9850X3D is de beste keuzen in dit geval voor gaming hij is ongeveer 5-10% sneller en is een stuk beter voor gaming van de 9950x als je...
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp PC crasht tijdens gamen.
    De koeler is wel compatibel, maar deze heeft niet genoeg volume om je cpu werkelijkwaar koud te houden onder load. Als het gaat om ram...
  • E
    Essie reageerde op het onderwerp PC crasht tijdens gamen.
    Dank je voor je reactie! Kun je mij uitleggen waarom het RAM en de koeler niet compatibel zouden zijn? Ik wil best iets anders proberen...
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp PC crasht tijdens gamen.
    Het ziet ernaaruit dat je RAM niet compatibel is met je systeem. Dat kan voor instabiliteit zorgen (zoals je dat nu ervaart). Ook zie ik...
  • E
    Essie heeft het onderwerp PC crasht tijdens gamen geplaatst in Computer componenten.
    Hallo allemaal, Ik heb vorige week mijn nieuwe game pc in elkaar gezet en nu ervaar ik het probleem dat tijdens het gamen mijn PC...
    • 37ca5abd-5fa4-49ae-8f43-8af06b420efc.webp
  • G
    Waar het vaak mis mee gaat zijn de kleine pins op je moederbord waar je audio en dergelijke aansliut. Het zijn van die 1 of 2 pins...
  • G
    Geronimo reageerde op het onderwerp Welke upgrade eerst.
    Dank je. Dan stuur ik de 9800x terug en koop ik op marktplaats een 5800x. Over een paar maanden haal ik de 5060 Ti en de rest komt later...
  • Sambal bij
    Sambal bij waardeerde lau's bericht in het onderwerp compatibel met Leuk Leuk.
    ahja azo. heb de heatsink idd ook gezien. snapte eerst niet wat u bedoelde. ik dank u voor te helpen.
  • L
    lau reageerde op het onderwerp compatibel.
    ahja azo. heb de heatsink idd ook gezien. snapte eerst niet wat u bedoelde. ik dank u voor te helpen.
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Pc loopt vast bij opstarten.
    ik zou in dat geval gewoon zonder fanxpert werken want het functioneerd naar mijn mening toch niet altijd ideaal als je het als nog wil...
  • Sambal bij
    9850X3D is de beste keuzen in dit geval voor gaming hij is ongeveer 5-10% sneller en is een stuk beter voor gaming van de 9950x als je...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Welke upgrade eerst.
    je cpu zou naar mijn mening nu het meest de upgrade nodig hebben maar met hoe de ddr5 ram prijzen zijn zal ik zelf eerder kijken naar de...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp compatibel.
    nee ik heb het dan specifiek over alleen die ssd omdat de snellere ssd nog al warm lopen daarom dat er ook een kleine heatsink bij zit...
  • G
    Geronimo heeft het onderwerp Welke upgrade eerst geplaatst in Desktop & Gaming computers.
    Ik heb een verouderde pc en ik dacht mijn processor te upgraden naar Ryzen 9800x maar ik moet dan ook mijn moederbord én mijn geheugen...
  • Fussia
    Fussia reageerde op het onderwerp 34"monitor voor simracing.
    Persoonlijk zou ik voor de MSI MAG 341CQP gaan. Een prachtig OLED monitor van MSI, hun OLED care is ook zeer goed en maken over het...
Terug
Bovenaan