Laatste bijdragen

• Q
    Me cpu presteerde op cinebech 35072 terwijl die ergens in de 40000 moest presteren op multi core op single core presteerde die wel goed
  • P
    ik zou eerst wat normale stappen afgaan, doe eerst een bios update en check daarna of al je drivers nog up to date zijn. Mocht het...
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp Bottleneck?.
    duidelijk, alsnog een solide optie.
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp Audio ingang.
    jazeker, deze werkt gewoon op windows 11 en drivers zijn te vinden via hun software op hun ''creative app''
  • J
    janjan38 reageerde op het onderwerp Audio ingang.
    bedankt voor de reactie ,aan de voorkant zit een aansluiting voor een koptelefoon. die geluidskaart werkt wel onder windows 11 ?
  • P
    Anders heb je altijd nog de optie om voor een kaart zoals deze te gaan ...
  • P
    zo te zien zit de audioaansluiting aan de voorkant op dit model.
    • Naamloos.webp
  • J
    janjan38 reageerde op het onderwerp Audio ingang.
    Dell pro slim QCS 1250
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp Next level racing seat.
    het is niet heel duidelijk aangegeven op de website, maar wat ik kon vinden is dat het ongeveer 78,5 cm hoog zou moeten zijn.
  • P
    Zou je misschien het exacte model kunnen doorsturen? ik kan me bijna niet voorstellen dat deze zonder audioingang geleverd wordt.
  • D
    Donysius heeft het onderwerp Next level racing seat geplaatst in Randapparatuur en meer.
    Vraagje over de Next Level Racing GT Seat Add-on Ik heb de nlr wheelstand 2.0 met turtle beach velocityone race stuur met shifter. Mijn...
    • 20260209_185709.webp
  • J
    janjan38 heeft het onderwerp Audio ingang geplaatst in Randapparatuur en meer.
    Hallo Ik heb sinds kort en nieuwe computer Dell pro slim maar daar zit geen audio ingang meer op ,ik neem vaak vinyl platen op en zit...
  • Fussia
    Fussia reageerde op het onderwerp Behuizing.
    De arctic liquid freezer heeft een veel dikkere radiator dan de meeste AIO's. Hierdoor past de liquid freezer niet goed in iedere...
  • JoestJ
    JoestJ reageerde op het onderwerp Behuizing.
    De radiatoren van Arctic zijn wat dikker dan die van andere merken. Om die reden passen ze niet in alle behuizingen die op papier wel...
  • J
    Jametmij heeft het onderwerp Behuizing geplaatst in Computer componenten.
    Ik heb net een behuizing bij megekko aangeschaft de Antec AX26 RGB Elite Behuizing al word er aangegeven dat deze waterkoeling kan...
Terug
Bovenaan