Laatste bijdragen

• P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp Eerste game pc aanschaffen.
    Niet zomaar elk asus moederbord zal werken vanwege compatibiliteit van RAM, dus het is erg belangrijk dat je erachter komt of het setje...
  • ElmarN
    ElmarN waardeerde Base_NL's bericht in het onderwerp Eerste build met Haha Haha.
    Die casefan's met daarop de temperatuur zijn écht heel erg vet! En ik vind het ook tof om te zien dat je PC voorrang krijgt t.o.v. het...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Pc 3 maanden oud, crasht regelmatig.
    Beste DnDuis, Ik heb even voor je gekeken op de website van Gigabyte: Gigabyte B650 EAGLE Jouw Crucial DDR5 staat niet op deze lijst...
  • P
    PaPaBlastah waardeerde Base_NL's bericht in het onderwerp Eerste build met Leuk Leuk.
    Die casefan's met daarop de temperatuur zijn écht heel erg vet! En ik vind het ook tof om te zien dat je PC voorrang krijgt t.o.v. het...
  • P
    PaPaBlastah waardeerde flitser007's bericht in het onderwerp Eerste build met Leuk Leuk.
    Ja je moet je prioriteiten stellen he 🤪🤪🤪
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp Pc 3 maanden oud, crasht regelmatig.
    Zo te zien heeft sambal bij volledig gelijk. Je ramsetje staat niet op de QVL lijst van dit moederbord en dus zouden problemen zoals...
  • P
    Dank voor je reactie! Hoewel ik nog geen IDE schijven ben tegen gekomen, omdat ik verschillende apparaten nog niet heb opengemaakt...
  • D
    DnDuis reageerde op het onderwerp Pc 3 maanden oud, crasht regelmatig.
    Hi, Dankjewel voor de reactie Mijn moederbord is een Gigabyte B650 EAGLE moederbord en ram code is CT2K16G48C40U5. Zojuist crashte de...
  • F
    flitser007 reageerde op het onderwerp Eerste build.
    Ja je moet je prioriteiten stellen he 🤪🤪🤪
  • F
    flitser007 waardeerde Base_NL's bericht in het onderwerp Eerste build met Leuk Leuk.
  • J
    jvk00 reageerde op het onderwerp Eerste game pc aanschaffen.
    Bedankt! Degene die gaat bouwen stuurde ook dat ik beter een asus moederbord kan pakken, dat hij msi heeft en vind dat hij langzaam...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Performance issues.
    je zou altijd een DDU kunnen draaien op je driver te reinstallen maar ik zou de performance die je nu noemt niet laag vinden voor de...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Pc 3 maanden oud, crasht regelmatig.
    jammer genoeg kan dit aan veel dingen liggen van mobo ,CPU tot Ram in dit geval is crucial ram wat minder betrouwbaar dat de meeste ram...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Eerste game pc aanschaffen.
    https://www.megekko.nl/wl/39FM6E5J ik heb je winkel mand deel aangepast de ssd en PSU zijn beide een stuk beter en meer betrouwbaar in...
  • J
    jvk00 reageerde op het onderwerp Eerste game pc aanschaffen.
    https://www.megekko.nl/wl/975FTBHC Ik heb nu dit een beetje uitgezocht, is dit goed voor bovenstaand? En het enige waarvan ik niet weer...
Terug
Bovenaan