Laatste bijdragen

• ArtstudioG
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp Hulp gevraagd upgraden gaming pc.
    Als iets niet naar behoren functioneert tijdens de waarborg periode, onverwijld terug sturen ter vervanging of herstel. Of indien...
  • D
    Goedendag allemaal, Ik heb sinds een klein half jaar de ERAZER Recon P10 MD34950 Core i5 RTX 4060...
  • M
    Mive heeft het onderwerp Toetsenbord geplaatst in Randapparatuur en meer.
    Hallo allemaal, Via megekko heb ik een toetsenbord besteld. Het gaat om de Be quiet Light Mount Silent Linear Switches toetsenbord. Nu...
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp Videokaart wordt niet gelezen.
    via een programma genaamd ''mystic light''. die kan je vinden in je MSI center. Mocht dit nog niet de oplossing zijn heb je de RGB...
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp PC opstarten.
    kan je al je producten even in een lijstje zetten en doorsturen?
  • N
    Nitram reageerde op het onderwerp PC opstarten.
    Het is een nieuwe computer van nog geen maand oud. Gisteren sloot ik het af en vanmorgen startte hij niet op
  • I
    iloonski waardeerde PaPaBlastah's bericht in het onderwerp Videokaart wordt niet gelezen met Leuk Leuk.
    het zou moeten werken, maar ik betwijfel dat je hier echt baat bij gaat hebben. je weet dat je alle drivers hebt als je: rechterklik...
  • I
    iloonski reageerde op het onderwerp Videokaart wordt niet gelezen.
    Waar het mij nu het meeste om gaat is hoe kan ik nu de rgb regelen van de videokaart?
  • Nep Italiaan
    Nep Italiaan reageerde op het onderwerp Rtx 5070 stroomtoevoer.
    Kort antwoord, niet doen. Een RTX 5070 met 16 pin verwacht twee aparte Pcie kabels vanaf de voeding. Niet één kabel met een daisy...
  • N
    nietGul heeft het onderwerp Rtx 5070 stroomtoevoer geplaatst in Computer componenten.
    ASUS GeForce RTX 5070 DUAL-RTX5070-O12G Videokaart de 5070 met 2 fans is wat ik wil kopen, maar ik heb een 650 watt corsair cx650 PSU...
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp B650 met 9000 serie.
    het zal (tenzij anders aangegeven) altijd een soort ''gokken'' zijn of deze 9000 ready is, aangezien je de doos niet altijd vantevoren...
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp Bios update nodig of niet?.
    het is overigens altijd verstandig om een bios update uit te voeren, zolang deze niet in de beta fase zit. het zal voornamelijk voor...
  • P
    dat klinkt wel als een fanprobleem, al weet ik dat natuurlijk niet 100% zeker. Mijn tip is stuur hem even op (ben je hem wel 2-4 weken...
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp PC opstarten.
    Is je bios up to date? Is er iets met het systeem gebeurd waardoor dit gebeurde?
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp Videokaart wordt niet gelezen.
    het zou moeten werken, maar ik betwijfel dat je hier echt baat bij gaat hebben. je weet dat je alle drivers hebt als je: rechterklik...
Terug
Bovenaan