Laatste bijdragen

• ArtstudioG
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp viper ram.
    Je hoeft enkel de laatste versie van het bios te installeren, die updates zijn cumulatief dwz alle vorige updates zitten er in: KLIK...
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp Hulp gevraagd upgraden gaming pc.
    Dit systeem heeft sowieso een uitbreiding slot. Compatibility is qua ssd merk nooit een probleem. Ik zou gewoon voor een PCIE 4.0 gaan...
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp Upgraden of nieuwe pc.
    Een 5070 TI in combinatie met je huidige specs is heel toekomst bestendig. Ik zou dan eerder kijken om zelf een systeem samen te...
    • 1772011751762.webp
  • C
    ChrisG reageerde op het onderwerp Upgraden of nieuwe pc.
    Bedankt voor de tip, ik heb gelijk gekeken en voeding Cooler Master MWE Gold 850 Full Modular V2 - ATX 3.1 PSU gekozen. Deze heeft 1x...
  • C
    ChrisG waardeerde Maxim's bericht in het onderwerp Upgraden of nieuwe pc met Leuk Leuk.
    Dat zou al een hele leuke upgrade zijn, op dit moment zou je ook voor prebuilds heel veel kwijt zijn. Het goedkoopste systeem met een...
  • S
    stijn2224 reageerde op het onderwerp viper ram.
    bedank voor je hulp ik zal het proberen
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp viper ram.
    Dit is een screenshot uit de QVL met het ondersteunde patriot geheugen van je moederbord. Dit kan dus heel goed de reden zijn. Dat...
    • 1772010186341.webp
  • S
    stijn2224 reageerde op het onderwerp viper ram.
    ik heb de ASRock B650M-HDV/M.2 moederbord als moederbord heb de bios nog niet geupdate
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp Toetsenbord.
    Het geluid van je spatiebalk is volkomen normaal en iets wat je bij elk toetsenbord zult terug krijgen.
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp Upgraden of nieuwe pc.
    Dat zou al een hele leuke upgrade zijn, op dit moment zou je ook voor prebuilds heel veel kwijt zijn. Het goedkoopste systeem met een...
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp Letter toetsenbors.
    Is het een mechanisch toetsenbord of een membraam toetsenbord? Bij mechanisch zouden ze gewoon weer terug op te klikken zijn. Bij...
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp viper ram.
    Wat mij persoonlijk opvalt is dat patriot geheugen bijna nooit op de QVL staat. Dat kan nog wel eens een probleem zijn als je een oude...
  • ArtstudioG
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp viper ram.
    Welk moederbord heb je (merk en type)? Heb je ook al eens een bios-upgrade gedaan van het moederbord?
  • K
    Karin heeft het onderwerp Letter toetsenbors geplaatst in Laptops.
    Hallo, De letter W valt elke keer uit het toetsenbord. Elke keer als we hem er weer opklikken en gebruiken, dan blijft deze niet...
  • C
    ChrisG heeft het onderwerp Upgraden of nieuwe pc geplaatst in Desktop & Gaming computers.
    Hallo Megekko forum, ik wil mij gaan verdiepen in ai en machine learning en daar een beetje mee te spelen, ondertussen ook leuk gamen...
Terug
Bovenaan